• Anonym (Snorren)

    Stor snopp är lögn

    Det sägs att 10% har en väldigt stor snopp. Om 4,5 mmiljoner svenskar är män så är ju det 450 000 män med enorm penis. Rätt många. Så varför tror ingen på dom som säger att dom har en stor snopp?

  • Svar på tråden Stor snopp är lögn
  • Anonym (roy)
    Kereza skrev 2014-08-25 00:34:17 följande:
    Som sagt så SER den smal ut - den känns inte smal. 
    Han med den jobbigt smala misstänker jag var någon form av undantag faktiskt, för den var ungefär i bredd med min tumme, om än längre, och det var jobbigt att suga, av någon anledning :/ 

    I fittan funkade den bra - man känner ett finger, så en kuk behöver inte vara så grov - det är just bara estetiskt tilltalande. 
    Skriver vi killar att det är "estetiskt tilltalande" med bröst eller en fitta som ser ut på ett visst sätt, så blir det ett satans liv här. Och bröst och fitta går att förändra, men det gör inte en kuk.
    Inte att rek. någon. Men det går iaf, till skillnad mot en kuk.
  • Anonym (Snorren)

    Så 26 i längd är ovanligt långt å 16.5 i omkretslikaså. Jagantar att kombinationen är en omöjlighet?

  • Anonym (Hmmm)
    Kereza skrev 2014-08-24 23:25:22 följande:

    Det här intresserar mej - jag tycker hans längd är ungefär samma som alla killar jag haft sex med (vilket förvisso bara är drygt 30 eller så, så någon expert är jag inte) (läsare, bespara mej horstämpel; det var inte det det handlade om) 

    Men - jo - av drygt 30 killar har jag bara haft två som jag liksom märkt att de haft kortare kuk än min nuvarande - och bara en jag direkt tyckt varit jobbigt smal (de flesta har varit grövre. Och då menar jag inte att det glappar nu, jag kniptränar, det är inget Problem - just bara att den Ser så smal ut jämfört med längden) )

    - det jag då blir nyfiken på är om män och kvinnor på något sätt undermedvetet "luktar sej till" vem de funkar med storleksmässigt?

    (för det har inte rört sej om storleken på männen; de två största kukarna jag haft satt på en kille på 201 cm, och den andra på en kille på 167)

    Ändå verkar jag alltså mest hitta "över-medel-kukar" - av ren slump? Ganska intressant, tycker jag :D


    Haha va kul och läsa

    En kille ja dejtade för länge sedan, trodde han var medel eller lite över. Men inte direkt att mina tankar styrdes av det förens den dagen vi hamnade i säng. Jag har aldrig direkt brytt mig om storleken förens den dagen. Det var som en liten pojk"snopp" . Förspel nada utan pang på och nån minut var han klar. Besviken var namnet...

    Så mitt luktsinne måste det ju vara något fel på :P

    Min man har väl ca 23-25cm och jag måste ha förspel med honom innan "oftast" annars får jag ont då han e så stor (grov).

    Men innan dessa män så var det medel iaf,så antar att mitt luktsinne har failat. Fast jag klagar inte nu iaf
  • Anonym

    "Storleken har ingen betydelse" brukade Malena Ivarsson säga i Sköna söndag som sändes på söndagsförmiddagarna i den av de två tv-kanalar som fanns på den tiden och det verkar fortfarande vara den rådande politiskt korrekta åsikten, då och då dyker den upp igen, vanligen som reaktion på en man eller kille som ställt frågor eller uttryckt besvikelse och/eller farhågor gällande storleken på den utrustning han tilldelats.

    Även i den den stora världen utanför tidningarnas sexspalter verkar det råda konsensus när det kommer till storlekens betydelse men här har man istället överens om att storleken har betydelse. När kvinnor ges tillfälle att önska kukstorlek på sin nästa partner tycks de föredra "lagom" och/eller "så stor som möjligt" Män som ges möjligthet att önska kukstorlek till sin nästa sexakt tycks fastna för samma två storleksalternativ vilket faktiskt är lite märkligt.

    Ett alternativ valdes inte alls, inte i någon omgång. Ingen vill veta hur det känns att ha liten kuk.

  • Anonym (big or not)
    Anonym (Snorren) skrev 2014-08-25 07:11:51 följande:

    Så 26 i längd är ovanligt långt å 16.5 i omkretslikaså. Jagantar att kombinationen är en omöjlighet?


    Självklart är kombon inte omöjlig men det finns extremt få med dom måtten.
  • Anonym (big or not)

    Det ligger i släkten detta med kuk/mus storlek den slappaste fittan jag legat med har en bror med måtten 19*19 fråga mig inte hur jag vet hans mått och min teori har varit korrekt när vi snakat storlekar på fyllan så jag tror mer och mer på den

  • Anonym (Snorren)

    19 i omkrets? Stor som en colaburk då?

  • Anonym (Snorren)

    haha precis va tråden handlar om!

  • Anonym (big or not)

    Sitter och snackar kukar med 2 brudar nu och den ena av dom hävdar ingen hon knullat har haft över 18cm lång? "hon har knullat många tro mig" god natt fl diggers

Svar på tråden Stor snopp är lögn