• KonstantSugen

Onanerar jämt (kvinna)

Jag är en kvinna som börjar närma mig 30 år.
    Ända sedan jag för första gången upplevde en orgasm som 9-åring har jag varit fast. Medan mina kompisar umgicks på helgerna så låste jag in mig på rummet hemma och onanerade, jag kunde komma 20-30 gånger på en kväll.

Sedan har det fortsatt i samma bana.
    Jag har barn och familj. Varje kväll när maken tittar på TV går jag in i badrummet och onanerar. Han har inte alls samma sexlust som jag.
    (Jag har f.ö. aldrig lyckats komma TILLSAMMANS med en man, jag har mitt speciella sätt att onanera på).

Härom kvällen jobbade min man kväll och jag kom ca 20 ggr den kvällen.
    Jag tror inte att det är normalt. Använder även onani när jag är arg/ledsen/irriterad.
    Bör jag söka en gynekolog för dessa problem eller rent av en psykiater? Någon annan med samma problem?

• Svar på tråden Onanerar jämt (kvinna)
  • Anonym (mmmm)

Jag onanerar så fort jag får chansen jag med och kan komma väääligt många gånger innan jag blir helt nöjd. Jag tycker att det är en perfekt medicin mot stress. Helt naturligt och inga biverkningar. 

• Hugge47
    Anonym (Cici) skrev 2014-08-31 01:04:18 följande:
    Precis den frågan har jag också!

Jag har alltid haft svårt för att komma och har bara gjort det en endaste gång med en man(oralsex). Jag har verkligen fått kämpa med onanin för att få det att fungera. Att komma flera gånger i rad är inte ens i närheten av vad jag tror jag skulle kunna göra :(

Alla goda tips emottages tacksamt!!

Jag är iofs inte tjej, men kan ändå rekommendera denna typ av vibrator. Ingen tjej jag talat med som har testat den har misslyckats med att få orgasm. Min kvinna (som visserligen inte har orgasmproblem) fick testa en och kom efter ca 40 sekunder, tror att hon kom 20-25 gånger innan hon var klar, hon har nu önskat en egen. :)
    Sök efter "Magic wand" 
    Lycka till

Det skall vara kul, annars är det så tråkigt!
  • Anonym (Alfons)
    Anonym (Cici) skrev 2014-08-31 12:36:29 följande:
    Ni killar har det så mycket enklare.... Tror att det till viss del beror på fysiologiska skillnader, men troligen även annat.
    Beror väl på hur man ser det? Inte många killar som kommer 20 gånger på en kväll.
  • Lars51

Min sambo brukar ibland "kräva" att jag "pullar av henne" innan vi gemensamt knullar fram orgasmerna. Efter en avpullning när hon får enorma vågor av orgasmer så får hon mycket lättare och tidigare orgasmer under samlaget. Samt att jag då får medverka i många orgasmer frö henne innan vi fullbordar med gemensam orgasm och tömning i henne.
    Jag kan tillägga att jag ibland själv har knullat fram orgasmer utan att släppt någon utlösning.

• Anonym (Naken)

Vad har du för udda sett för att komma då? Hur gör du med andra ord? MIn sambo måste köra med vobratorn på klitoris medan vi har samlag för att komma. Provat det eller liknande?
    Vet din kille om all din onani eller smyger du med den?

• nickname01
    mary01 skrev 2014-08-31 00:05:17 följande:

Jag kan absolut förstå att du tycker att det blivit ett problem... Men gud så skönt det låter! Komma 20 ggr på raken... Ahhhh. Jag har endast lyckats komma två ggr på raken vid ett enstaka tillfälle. Du skriver att du har ditt speciella sätt att onanera på, dela gärna med dig!! :)

Jag kan bara hålla med. skulle också vilja komma 20 ggr på raken. Avundas kvinnors multipla orgasmer!!
    Volvo cutis
  • scorpion

Tror inte det är så ovanligt att onanera mycket som tjej. Har själv träffat 2 st som onanerade väldigt mycket. Den ena hade tom onanidagar då hon inte gjorde annat än att få orgasm om och om igen. Jag tycker kvinnor som du är härliga.

• jesper_78

Alltså. Fan vad grymt! Jag som kille kan runka max 10ggr kanske.. Men orgasmerna blir sämre och sämre även om det är skönt. :)

Är det samma när du blir knuffad?

• Graveyard

Hej, du har inte lust att sexchatta ibland eller cam med mig, en mogen man som har i princip samma "problem" som du :)

• Anonym (Undergiven+kåt)

Jag skulle nog kunna onanera hela dagarna också och jag är kille. Dock blir det ju mindre skönt för varje orgasm man får under kort tid så du har ju tur som kan få det lika skönt hela tiden. Hade velat ha en så kåt partner som dig men som även är dominant. Då kan man ju ägna i princip all ledig tid åt sex och bestämmer hon över när och hur jag får komma och när hon vill ha njutning så kan slipper man ju bli begränsad av att man som kille inte kan komma hur många gånger som helst då hon kan hålla mig på halster en stund om hon vill ha fler orgasmer.

• Zfinx

Underbart! Det är bara att fortsätta med det resten av livet....kram....

• Anonym (Supersugen)

Onanera massor också. Alltid gjort det för att släppa spänningar. Nu har jag börjat träffa en kille som jag är så låt på hela tiden men har inte tid att träffa mig så ofta så det blir typ att Onanera så fort jag får tid så jag går mitt behov tillfredsställt. Hoppas att vi kan träffas oftare för jag blir mer tillfreds när vi träffas och ligger med varandra, då nöjer jag mig med 2 ggr per dag...annars kan jag typ Onanera flera gånger på ramen för arrangemang få orgasm på orgasm. Men tror det är för att fylla den fysiska närheten och det är därför jag är mer nöjd när jag träffar honom.

Svar på tråden Onanerar jämt (kvinna)