• Lillyros

Pergotime start sep 2014?

Tack! Hoppas nu:)

KnytetsMamma skrev 2014-10-28 07:34:36 följande:

Åh, Spännande!!! Jag hade nog inte klarat att vänta så länge men bättre att vänta till i alla fall bim för att inte få felaktiga negativa resultat. Håller tummarna!!!!

• Lillyros

Känner med dig! Hoppas du snart får ditt plus!:) kram

Armin15 skrev 2014-10-28 09:21:27 följande:

BIM 2+ idag- ingen mens. Idag för 2 v sedan hade jag Pia Ägglossningstest. Brukar ha jävligt oregelmässig mens - Men på första pergotime kuren fick jag "stabil" cykel. Kunde inte hålla mig. Gjorde mig själv besviken idag. Tog grav test. Det var ju självklart som förväntat NEGATIVT - FÖR JAG KAN JU FAN ADLRIG NÅGONSIN BLI GRAVID !!!!!!!!! Så jääääkla trött på det här jävla skitspelet! Varför kan vi bara inte "beställa" att vi ska bli gravida när det passar ? Hat bara 1 grav test kvar. Har lovat mig att hålla mig från att testa till lördagen. Jag köper mina tester på billigatester.se någon som vet om dem är bra?

"Dem" har inte fått mig gravid på över snart 1,5 år ! (Ägglossningstester)

Det är så dyrt med andra tester - är det värt ens att köpa?

• Lillyros

Fick glad gubbe på dag 14...är så nervös!

monn skrev 2014-10-28 19:24:35 följande:

Haha! Jag känner igen det med att vara rädd för varje toabesök! Hoppas på det bästa. Vilken dag hade du ägglossning?

• Lillyros

Fick glad gubbe på dag 14...är så nervös!

monn skrev 2014-10-28 19:24:35 följande:

Haha! Jag känner igen det med att vara rädd för varje toabesök! Hoppas på det bästa. Vilken dag hade du ägglossning?

• Lillyros

Va härligt!! När plussade du?

malinz skrev 2014-10-28 17:55:47 följande:

Hej! Jag tackar verkligen Pergotime. Nu är jag gravid, helt otroligt. 

Jag är 35 år och har pcos. Tagit tabl Pergotime i två omgångar, första lyckades inte men andra omgången med "glad gubbe" på stickan bara en dag. 

Trots ålder, pcos samt att min man också haft testikelcancer!

• Lillyros

Provade att testa idag på dag 30....men icke:( jävla helvete!!!!!!! Funderar på att gå ner i källaren och ha sönder något!!!!! Krukor brukar kännas skönt att ha sönder;)

• Lillyros

Gött när ni här inne förstår!!! Är så less på detta! Att ha en mage, som man känner sparkar ifrån känns så fruktansvärt avlägset!:( blir så arg på världen ibland! Vissa människor bara sprutar de ungar ur...å i vissa fall såna som ej borde ha några! Å här jobbar man å gör rätt för sig, har ett normalt liv, försöker va snäll å hjälpsam(för de mesta hehe) men inte fan blir de nått! ( jag har ju en dotter på 4 år men hon va ej heller lätt att få, och JA jag är glad jag har henne) men längtan efter en till är lika stor! Hatar "men du har ju en iaf" iaf???? Åååååå! (Nu känns de bättre:)

HopeRope skrev 2014-10-29 07:02:55 följande:

Åh vad jag känner med din frustration! Men.. Riktigt än är väl inte loppet kört? Så länge mensen håller sig borta så finns ju en rimlig chans. Jag hoppas med dig ända fram! Kram

• Lillyros

Åh Gud nu börja jag lipa!!! Haha lite ostabilt!

HopeRope skrev 2014-10-29 08:37:35 följande:

Inte ska du ha dåligt samvete och vara mindre värd fler barn för att du "har en i alla fall"! Det är omgivningens dåliga försök att trösta, som om du skulle gett upp hoppet att få fler barn. Det viktiga och enda rätta är dina känslor och din rätt att bli mamma till fler barn om du önskar! Sådetså!!

• Lillyros

Va tråkigt! Hoppas heminsimationen funkar nu då!!! Har mina funderingar på det me...

Armin15 skrev 2014-10-29 07:46:16 följande:

Bim imorgon! Håll undan kärringen som blöder floder ! Stort lycka till. Togs jag inte för mig denna gången heller.

• Lillyros

När har du bim?

Gweny skrev 2014-10-29 12:39:15 följande:

Har en känsla av att jag inte heller kommer plusa med pergo.... suck! Nu börjar den jobbiga väntan på bim.

Svar på tråden Pergotime start sep 2014?