Pergotime start sep 2014?
Va kul!!! Grattis!
Nu har jag gjort två graviditetstest, en dag tidigare än vad jag tänkte. Men i alla fall så var det två svaga plus som visade sig! :D Jag känner mig så otoligt glad just nu. Vågar knappt tro det!!!
Va kul!!! Grattis!
Nu har jag gjort två graviditetstest, en dag tidigare än vad jag tänkte. Men i alla fall så var det två svaga plus som visade sig! :D Jag känner mig så otoligt glad just nu. Vågar knappt tro det!!!
Hejja hejja tjejer! Ser bra ut detta!
Hur många dagar efter avslutad kur tycker ni är bra att börja kolla med äl tester? Avslutar min första kur imorgon:)
HahHa!!!! Tänkte undvika att trötta ut stackarn här hemma;)
Jag har använt en app som heter "Kindara".
Alade; hoppas det går bra idag!!
Rhoddan; håller tummar och tår för dig idag!
Lilltrollet; sexa på rejält nu så hoppas vi att det tar sig ;)
Sofie8702 och Gweny: när ska ni testa? :)
Snobi; Ufo eller inte, huvudsaken är väl att ni prickat in ÄL iallafall? Hoppas hoppas hoppas :)
Lillyros: jag brydde mig inte om ÄL tester denna gången, vi hade "sex-maraton" istället lol. 13 dagar i rad, stackars make lol.
Fru Karlsson; vilket annat märke testade du med? Kanske inte var något bra eller känsligt nog?
Armin; förstår att det är/blir jobbigt. Men försök att spetsa till kärlekslivet lite, inte bara i sängen, få honom att längta efter dig. Alla har vi ju våra små knep ;)
På vilken dag har ni fått positiva äl test efter pergotime? Jag är på dag 12 nu...har haft långa cykler nu dom två sista månaderna...38 och 40 dagar! Tänkte så jag inte slösar på digital testerna:)
Så himla svårt! På mina långa cykler har jag nog ingen äl...å det är ju upp å ner å fram å tillbaka hela tiden!!! Så trött på detta räknande med dagar:(
Jag fick på dag 15-16. Men brukar ha äl typ dag 10-11 utan pergo.
Åååå nu tror jag att jag fått svamp av penicillin kuren jag ätit!!!!! Orka! Ska om pergon funkat ha äl denna veckan...inte testat positivt test än men de kan ju ske snart om det har funkat!:( tips på snabb fix av svamp mottages gärna! Och kan man ta medicin mot det nu ens? Kanske påverkar både ägg och spermier??? Någon som vet?
Tror pergotime har gett resultat! Men "glad" gubben försvinner inte efter att jag tagit ut stickan för över en timma sedan!? Inbillar mig stt det är fel på indikatorn!

Jag är på dag 14! Började med pergo på dag 3...fattar bara inte varför inte glad gubben försvinner från fönstret????
Woho Lillyros! Vilken dag är du på? Hur många dagar har du tagit Pergo?