• Johannajohanna

Drömresan!

Hejsan! 

Jag vill så gärna veta vad du har för drömresmål! Även om du kanske redan har gjort den eller om du planerar att göra, berätta!

Vart skulle din drömresa gå? 

• Svar på tråden Drömresan!
  • Dixie

Jag vill åka tillbaka till Hawaii - men vill vänta tills barnen är större!

• Unaangelita

Min drömresa är 10 dagar på Kuba, 10 dagar på Dominikanska och 10 dagar på Jamaica. Har inte upplevt den resan ännu men drömma är gratis Skrattande

• Awake

Till Tulum i Mexiko och Toscana i Italien. Håller på att spara pengar till det ändamålet just nu. 

• Johannajohanna
    Unaangelita skrev 2014-09-03 15:09:16 följande:

Min drömresa är 10 dagar på Kuba, 10 dagar på Dominikanska och 10 dagar på Jamaica. Har inte upplevt den resan ännu men drömma är gratis Skrattande

Gud vad häftiga resmål! Har inte varit på någon av de destinationerna men drömmer om det också =)
  • fannybk

Jag har många drömresor, de tar liksom aldrig slut. :) Några jag gjort är bilat och campat mig genom Nya Zeeland, tågluffat i Indien, seglat i Grekland, varit på kryssning bland Galapagosöarna, vandrat Inkaleden, åkt till NY, bilat längs route 1 mellan SF och LA, dykt i Honduras och bussat genom Centralamerika. Just nu drömmer jag om att åka till Santorini ensam med min sambo och att resa med min sambo och 1-åriga son i Asien. Sen drömmer jag om att åka tillbaka till Nya Zeeland, kitesurfa i Sydafrika, åka på safari i Afrika och åka skidor i Japan. Kommer säker komma på fler drömresor, som sagt, de tar aldrig slut!

• Unaangelita
    Awake skrev 2014-09-03 15:09:39 följande:
    Till Tulum i Mexiko och Toscana i Italien. Håller på att spara pengar till det ändamålet just nu. 

Tulum var jag i förra året. Jättefin lite mysig stad. Stranden var helt magisk! Sanden är som vitt vetemjöl med helt klar botten. Finaste strand jag någonsin varit med om :)
    Hoppas du kommer dit en vacker dag.
  • Unaangelita
    Johannajohanna skrev 2014-09-03 15:13:30 följande:
    Gud vad häftiga resmål! Har inte varit på någon av de destinationerna men drömmer om det också =)

Ja jag tror verkligen den resan skulle vara en häfitg upplevelse :)
    Vat drömmer du TS om att åka då?
  • Majsan70

Min och dotterns drömresa var Egypten och Nilen. Den gjorde vi förra året då vi tog en kryssning på underbara Nilen och besökte alla de där ställen vi bara sett på tv. Det var helt enkelt magiskt!

Nästa drömresa är till Kina där vi vill ta en rundresa och se alla fantastiska ställen som finns där. 

• Awake
    Unaangelita skrev 2014-09-03 15:14:26 följande:

Tulum var jag i förra året. Jättefin lite mysig stad. Stranden var helt magisk! Sanden är som vitt vetemjöl med helt klar botten. Finaste strand jag någonsin varit med om :)
    Hoppas du kommer dit en vacker dag.
    Låter underbart! :) Det hoppas jag med. ;) Åker man rätt tidpunkt på året går det att få sjyssta priser har jag sett.

Vilket flygbolag åkte du med och hur länge stannade du där?  
  • Johannajohanna
    Unaangelita skrev 2014-09-03 15:15:37 följande:

Ja jag tror verkligen den resan skulle vara en häfitg upplevelse :)
    Vat drömmer du TS om att åka då?
    Ja mina drömmar går mot Bali just nu. Skulle så gärna vilja åka dit och lära mig surfa! :D Sen så har jag länge drömt om Sydafrika, få resa runt mellan vingårdar, uppleva Kapstaden och närliggande städer. Finns ju så mycket att uppleva där!

Ett annat drömresemål är att hyra bil och köra längt västkusten i USA. :D 
Svar på tråden Drömresan!