Drömresan!
Hejsan!
Jag vill så gärna veta vad du har för drömresmål! Även om du kanske redan har gjort den eller om du planerar att göra, berätta!
Vart skulle din drömresa gå?
Hejsan!
Jag vill så gärna veta vad du har för drömresmål! Även om du kanske redan har gjort den eller om du planerar att göra, berätta!
Vart skulle din drömresa gå?
Jag vill åka tillbaka till Hawaii - men vill vänta tills barnen är större!
Min drömresa är 10 dagar på Kuba, 10 dagar på Dominikanska och 10 dagar på Jamaica. Har inte upplevt den resan ännu men drömma är gratis
Till Tulum i Mexiko och Toscana i Italien. Håller på att spara pengar till det ändamålet just nu.
Min drömresa är 10 dagar på Kuba, 10 dagar på Dominikanska och 10 dagar på Jamaica. Har inte upplevt den resan ännu men drömma är gratis
Jag har många drömresor, de tar liksom aldrig slut. :) Några jag gjort är bilat och campat mig genom Nya Zeeland, tågluffat i Indien, seglat i Grekland, varit på kryssning bland Galapagosöarna, vandrat Inkaleden, åkt till NY, bilat längs route 1 mellan SF och LA, dykt i Honduras och bussat genom Centralamerika. Just nu drömmer jag om att åka till Santorini ensam med min sambo och att resa med min sambo och 1-åriga son i Asien. Sen drömmer jag om att åka tillbaka till Nya Zeeland, kitesurfa i Sydafrika, åka på safari i Afrika och åka skidor i Japan. Kommer säker komma på fler drömresor, som sagt, de tar aldrig slut!
Min och dotterns drömresa var Egypten och Nilen. Den gjorde vi förra året då vi tog en kryssning på underbara Nilen och besökte alla de där ställen vi bara sett på tv. Det var helt enkelt magiskt!
Nästa drömresa är till Kina där vi vill ta en rundresa och se alla fantastiska ställen som finns där.