Inlägg från: Anonym |Visa alla inlägg
  • Anonym

    Nyheterna jagar Jimmie

    CarinaL26 skrev 2014-09-05 08:14:43 följande:

    Blir du lika upprörd när oegentligheter avslöjas hos andra partier? Eller är det bara det stackars offret Jimmie som ska ha frisedel?


    Trams är lika dumt för alla
  • Anonym
    Anonym (123) skrev 2014-09-05 15:05:55 följande:
    Jag kan ställa samma fråga ang Expo, att de BARA granskar sd och inga andra partier.
    Tycker du att det är OK att Expo bara granskar SD?
  • Anonym
    Anonym (123) skrev 2014-09-05 13:54:12 följande:

    För det första så tycker jag att det är för tidigt att spekulera vad som hänt innan personen i fråga får uttala sig. Samt varför väntar media så pass länge med att släppa, fotot skulle ju vara ca 2 år gammalt. Assai själv blev utesluten från partiet pga förskingring ur partikassan. Så hur mycket kan man ta honom på allvar? Samt skulle det visa sig att bilden är som de vill visa, så lär hon icke bli långvarig då en större del av partitoppen består av Judar.


    Vilka är judar när de jagas av jude-media?
  • Anonym
    Foresight skrev 2014-09-05 15:31:54 följande:
    Nära sant då och kanske i Hemvärnet?
    Själv ville jag gå arkitektutbildning på KTH men jag kom inte in. Tycker du att jag skall kalla mig arkitekt ändå?
  • Anonym
    Anonym (patetiskt) skrev 2014-09-06 07:08:49 följande:

    SDare ta av er offerkoftan och börja använda era "hjärnor" någon gång!


    Vilken hjärna?
  • Anonym
    Anonym (Anonym) skrev 2014-09-09 08:50:56 följande:
    Då kan jag kontra med: kan du inte läsa?

    Jag har inte diskuterat kostnaden. Det enda jag skrev är att om man inte har pengar till mat idag, så lär man inte få det den 15 september heller, oavsett vem som får makten. Ingen kommer att dela ut matkassar efter valet.

    Även om SD får 51% efter valet, så kommer inget att ändras den 15 september.
    Är man så naiv (eller ska jag använda ordet korkad?) att man tror att det helt plötsligt ska frigöras en massa pengar dagen efter valet, eller ens några månader efter valet, så är man nog inte röstberättigad.

    Så människor som har akuta problem med mat, får lösa dom på annat sätt tillsvidare.
    Skulle de få 51% kommer det att sparas en massa så man kan låna och förskottera, får du inte matpengar nu?
  • Anonym
    Anonym (SifferNisse) skrev 2014-09-09 14:10:06 följande:
    Om vi får en regering som sansar sig likt SD, liksom S och M gjort tidigare, kan man snabbt ta ett underskott och betala ut vad som behövs till akuta behov.
    M regerar ju nu.
Svar på tråden Nyheterna jagar Jimmie