Inlägg från: Anonym9998 |Visa alla inlägg
  • Anonym9998

15-20 år som nyss pluassat

Jag är bara i vecka 8 (7+6) Syns knappt något men gått upp 3 kilo sen jag blev gravid :/ Har ALDRIG vägt över 49 nu väger jag 52 men det är väl ett bra tecken? :) 

Ringde en barnmorska idag och fick en tid 22 oktober och en annan tid till inskrivning 27 oktober är så nervös :/ 

Ska nog in till stan i helgen och köpa lite nödvändiga saker vill har ALLT klart så tidigt som möjligt :)

• Anonym9998

Illamåendet blir bara mer och mer :/ 

har du/ni gått upp något i vikt? :)

• Anonym9998

jag ska kolla upp könet vill kunna köpa mer grejer till bebisen innan den kommer och då tycker jag att det är bra att veta könet :) 

• Anonym9998

hej på er ju fler desto roligare som man brukar säga :)

• Anonym9998

Hej alla som hoppat in i tråden vad kul att så många är med :) Jag har inte varit inne här så mycket på senaste tiden :/ Mår inte så bra (det är inte på grund av graviditeten)..

är i vecka: 11 (10+3) så om tre dagar går jag in i vecka: 12.. känner inte av graviditeten så mycket har bara mardrömmar blir lätt sur och lite lite lite ont i brösten och växtvärk och trött.. asså det kanske låter mycket men känns inte så:( 
    oroar mig för missfall då jag vatt i kontakt med rök mycket för min kille och alla våra vänner röker.. och sen att jag är deprimerad (på grund av att jag är mobbad. blir hotad och massa annat) känner mig helt ogravid :( ska jag oroa mig? 
    hur vet man att man har fått missfall för det börjar ju inte blöda på alla väl? ./

• Anonym9998

Ja hoppas allt är bra med lillen där inne :) pappan till mitt barn (min underbara pojkvän) är så glad över graviditeten så han är 100 på att allt är bra :) 

jag längtar faktiskt efter illamående och sånt för vill att det ska kännas som att jag är gravid :) men ska till barnmorskan på onsdag så ska fråga om jag kan få göra ett ultraljud för har hör att det ska gå bra om man är extremt orolig :) 

• Anonym9998

Hehe jag fick för det jag skrev innan i går när jag skulle gå å lägga mig klöktes jag flera gången men tur så spydde jag ej :)

• Anonym9998

jag var hos barnmorskan idag :) är tydligen i vecka 10 och inte i vecka 12 som jag räknade ut :/ Men på måndag klockan åtta på morgonen ska jag in och ta blodprov.. ni vet nog det blodprovet man gör för att se om graviditets diabetes då man får dricka ett stort glas med JÄTTE söt vätska.. ska göra det klockan åtta på måndag iallafall och sen klockan ett samma dag ska jag på inskrivning och sen på onsdag ska jag på ultraljud och få se min LILLA bebis.. Jag och pojkvännen längtar som bara den tills på onsdag :)

• Anonym9998

jag oroar mig inte så mkt för missfall just nu för ska ju snart på ultraljud så då får vi ju se om lillen mår bra :) 

• Anonym9998

jag sa inte till barnmorskan om ultraljud hon sa bara ''vi bokar in en tid snabbt så du hinner du få en tid nästa vecka'' så då blev jag jätte glad :)

Svar på tråden 15-20 år som nyss pluassat