15-20 år som nyss pluassat
när är ni beräknade ?:)
när är ni beräknade ?:)
Igår var jag på UL. Och jag väntar en liten flicka!! Två olika personer kollade och båda sa tjej, och jag såg också att det va en tjej så jag är säker på att det är en tjej! Hon rörde sej jätte mycket där inne i magen och allting va bra med henne!
Jag flyttades bak 4 dagar så BF gick från den 23 april till den 27 april. Det är inget som stör mej så mycket egentligen eftersom chansen att hon kommer lite tidigare är ganska stor eftersom alla mammas 6 barn har kommit tidigare. 4 dagar är ändå inte så mycket heller, så det gör inget. Jag är bara glad över att min lilla flicka mår bra för jag hade gått och oroat mej jätte mycket över att nånting kanske är fel.
Men här är 2 UL bilder, hon suger på sin tumme på den första
Åååååh här börjat känna sparkar hehe bebisen gillar iaf att sparka för hen gör de hela tiden :D är i vecka 17 (16+4)
Idag fick jag se min lilla bebis på RUL :) det är en liten flicka :) allt såg bra ut :)
Hjälp vad söta magar! Här har man svalt en badboll!
Badboll, vecka 38 (37+0)
Jag tänkte tipsa er om ett minne för livet, dock så tipsar jag om att ni gör den efter vecka 30 och med hjälp. Maken hjälpte mig :)
Jag gjorde min sittandes, vilket resulterade i detta. Jag hade velat stå men helt ärligt så fick jag stor panik utav att bara sitta med gipset på så hade väl svimmat om jag stod. Detta är ju ett minne för livet och jag kommer ju aldrig kunna vänta första barnet igen! :)
Om ni undrar hur sista tiden är, den är jättejobbig. Man får sömnproblem. Jag sover aldrig mer än 4 timmar på raken. Men skulle ALDRIG byta ut denna tid!
Jag började packa väskan idag haha fick såna jävla värkar inatt/morse och har värkar nu också, jobbigt värre men bäbis kan få komma nu :)
Jag ville också göra den högre men det gick inte, jag fick panik...
Har inte varit så aktiv här på senaste tiden.. Men nu är jag iallafall i vecka 34 går in i vecka 35 imorgon..
Har gått upp 18 kg vilket är ganska mycket dessutom var jag underviktig innan jag blev gravid.. Men kan faktiskt tycka det är skönt att ha gått upp i vikt för innan kunde jag verkligen inte gå upp i vikt vägde några kilo under 50 och vad jag än gjorde kom jag aldrig över 50.. Så de är skönt att ha gått upp men ändå jobbigt för de är sååååå tungt :/ dessvärre är min lilla tös lite underviktig enligt tillväxtultraljudet..
Men nu har magen sjunkit så nu trycker de inte lika mycket uppåt och de är jag väääldigt tacksam över.
Men nu trycker hon neråt väldigt mycket och det känns lite jobbigt för de är en så obehaglig känsla :/
Kan ni inte lägga in lite bilder på hur ni såg ut innan ni blev gravida och sen under graviditeten skulle vara jätte spännande att se :) eller om ni redan fått ert barn att ni lägger ut en bild efter förlossningen :)
Vägde också 48 innan jag blev gravid kunde heller inte gå upp hade ALDRIG vägt över 49 innan jag blev gravid men nu väger jag 67 har gått upp 19 kg heeeelt sjukt kunde ju äta vad som innan men gick aldrig upp men nu när jag stoppar i mig en liten godis går jag upp 1 kg (skoja men de känns så). Märkte ju dock att jag var gravid när jag började bli hungrig konstant så aa och när de gällde mat innan så va de riktigt lite mat jag åt om dagen :/
Hittade ingen bättre bild till "före" bilden men blev lite put med rumpan har ganska mycket svankig rygg men kan erkänna att jag har ena benet uppe och om jag står helt rakt då så svankar de ännu mer. Hehe så ni inte tror jag har "RIKTIGT STOR" rumpa :p
Vad fina ni är!
Jag var överviktig innan jag blev gravid, bara några kg så jag var inte "fet" men kunde ändå inte tycka om min kropp. Jag själv tyckte att jag var väldigt fet. Och då kanske man tänker "jaha, men du kanske borde ha gjort någonting åt det då??" Men det var inte så lätt. Jag hade tidigare ätstörning och tränade hårt och åt extremt lite. Och jag visste om att jag skulle falla tillbaka om jag började försöka gå ner i vikt igen. Jag hade alltså inte hittat ett bra sätt att gå ner i vikt med utan att falla tillbaka till helvetet som många inte tror är så farligt. Men det är det!
Idag väger jag över 70kg och jag ÄLSKAR det! Jag har aldrig stått på en våg och varit så glad över att jag väger så mycket. Men nu gör jag det. Jag har aldrig känt mig så vacker som jag gör nu heller. Allt detta tack vare bebisen i magen Bebisen är det verkligen ett av det få bästa som har hänt mig och jag ångrar inte en sekund att vi bestämde oss för att skaffa barn
Jag är 20 år, fyller 21 i år dock jäkligt sent. Fick reda på det för ungefär två veckor sedan och jag har verkligen ingen aning om hur jag ska göra. Är bara i v4... Vill liksom ha den men på nått sätt känner jag mig så jäkla rädd. Är inte hela livet slut när man får barn? Min sambo är 25 och han är rätt förstörd. Ena sekunden kan han tänka sig det och andra är han helt förstörd. Ungefär som mig.
Igår (6 maj) kl 04:13 tittade den här lilla prinsessan ut hon vägde 3330 och var 48 lång. Vi hade redan bestämt oss för namnet Hollie å guuud vad de passar henne..
Hon säger inte ett ljud hon bara gnyr lite pga illamående och skriker aldrig.. Hon e sååå snäll å Gud vad jag å min kille älskar henne... ????