Inlägg från: Anonym9998 |Visa alla inlägg
  • Anonym9998

15-20 år som nyss pluassat

jag sa inte till barnmorskan om ultraljud hon sa bara ''vi bokar in en tid snabbt så du hinner du få en tid nästa vecka'' så då blev jag jätte glad :)

• Anonym9998

var på ultraljud idag :) var rädd att bebisen inte levde men hade såååå fel när vi fick se hen snurra hen flera varm och rörde på armarna och benen :) 

• Anonym9998
    Ewmacita skrev 2014-10-29 18:28:51 följande:
    Åh vad roligt! Har ni köpt nåt till bebisen ännu?:)
    Nej inte ännu :) Va sugen att köpa ett plagg på hm men killen tyckte det var för tidigt
  • Anonym9998
    loliita skrev 2014-10-30 16:11:04 följande:
    Vilken vecka är det här taget?:)
    Det är från vecka 12 (11+1) :)
  • Anonym9998
    längtan94 skrev 2014-10-31 17:00:41 följande:

så hur känner ni ikv då? 15-20år och inge festande ? :) ska jag va ärlig så känns de skit tråkigt, hade mer en gärna vart på halloweenfest nu :( men de gör mig inte till en dålig mamma för de :) jag skippar denna halloween och tar nästa så får bebis pappa ta lilltjejen :D 
    saknar ni andra festandet? :)

Jag har värsta halsbrännan så aa ändå skit tråkigt :( Men pojkvännen tar hand om mej ger mig skit läskig mat på sängen och så massa goda saker  :) 

en fråga till alla är det nån som röker? 
  • Anonym9998
    längtan94 skrev 2014-10-31 21:00:14 följande:
    Skönt de ! :) provat samarin? :) de funkar emot halsbränna, iaf ibland!:)
    jag gjorde men slutade i månad 3 :) så har nu vart rökfri i 4 månader :D 
    Dudå? 
    Jag röker ibland men ska sluta :) Är ju i vecka tolv och vill ej skada bebisen :)
  • Anonym9998

Bor någon av er i skåne? skulle ju va kul å ha nån i samma situation som bor nära lixom :) 

• Anonym9998
    Diamond98 skrev 2014-11-03 14:53:48 följande:

En fråga till er alla:

Tänker ni amma? För jag har hört att det är väldigt många unga som inte vill av nån anledning.

Jag tänker amma, om jag kan såklart. Det är ju inte alla som kan. Men om det funkar för mej å bebisen så vill jag inte gå miste om chansen :)

Jag tänker amma iallafall pumpa :)
  • Anonym9998

någon mer som redan har fått se sin bebis? Isf kanske ni/du vill lägga upp bild på ultraljudet :) 

ska på mitt andra ultraljud om några veckor längtar så efter att se min bebis igen :)

• Anonym9998
    Anonym17 skrev 2014-11-14 18:36:06 följande:

När har ni tänkt o köpa vagn o saker till bebisen? :)

Jag har redan vagn. Har två små syskon och den ena åker fortfarande vagn så ska ta över den vagnen eller ja mamma har 5 vagnar så jag och mamma ska typ dela.. Sen har jag kläder redan i ganska nytt skick för mamma köpte nya kläder till min lille bror och lilla syster hela tiden.. så om jag ska köpa kläder blir det mest för att köpa något som bara är min bebis och som ingen haft innan :) 
    Ska till Ullared (gekås) denna månaden och där ska jag bara köpa små saker som nappar, flaskor och sånt :)
Svar på tråden 15-20 år som nyss pluassat