15-20 år som nyss pluassat
jag sa inte till barnmorskan om ultraljud hon sa bara ''vi bokar in en tid snabbt så du hinner du få en tid nästa vecka'' så då blev jag jätte glad :)
jag sa inte till barnmorskan om ultraljud hon sa bara ''vi bokar in en tid snabbt så du hinner du få en tid nästa vecka'' så då blev jag jätte glad :)
var på ultraljud idag :) var rädd att bebisen inte levde men hade såååå fel när vi fick se hen snurra hen flera varm och rörde på armarna och benen :)
så hur känner ni ikv då? 15-20år och inge festande ? :) ska jag va ärlig så känns de skit tråkigt, hade mer en gärna vart på halloweenfest nu :( men de gör mig inte till en dålig mamma för de :) jag skippar denna halloween och tar nästa så får bebis pappa ta lilltjejen :D
saknar ni andra festandet? :)
Bor någon av er i skåne? skulle ju va kul å ha nån i samma situation som bor nära lixom :)
En fråga till er alla:
Tänker ni amma? För jag har hört att det är väldigt många unga som inte vill av nån anledning.
Jag tänker amma, om jag kan såklart. Det är ju inte alla som kan. Men om det funkar för mej å bebisen så vill jag inte gå miste om chansen :)
någon mer som redan har fått se sin bebis? Isf kanske ni/du vill lägga upp bild på ultraljudet :)
ska på mitt andra ultraljud om några veckor längtar så efter att se min bebis igen :)
När har ni tänkt o köpa vagn o saker till bebisen? :)