så lätt sparade jag in 39kr/mån
Och idag sparade arbetsterapeuten flera tior åt mig genom att vara sjuk. I'm rich!!!
Jag sparade flera tior igår genom att få skjuts till Vårdcentralen i stället för att ta bussen
Och idag sparade arbetsterapeuten flera tior åt mig genom att vara sjuk. I'm rich!!!
Jag sparade flera tior igår genom att få skjuts till Vårdcentralen i stället för att ta bussen
Nej det hade jag inte.
du hade kunnat gå kanske? ;)
Eftersom jag sparat ungefär den summan på att inte åka buss dit och hem nu två dagar så kan vi kvitta vårt MIT varandras!
Fast, först slösade jag förstås 36 kronor på att komma till sjukhuset och sedan 36 kr till på att komma därifrån. Och så var det så fint väder att jag var tvungen att köpa en glass. Kul med de nya glassarna.
Borde kanske skriva detta i den andra tråden.....
MOT varandra
Eftersom jag sparat ungefär den summan på att inte åka buss dit och hem nu två dagar så kan vi kvitta vårt MIT varandras!
Sno grannens cykel och använd den så sparar du ännu mer.
Jag sparar 500 i månaden på att cykla till jobbet.
Ojdå. Kreditkort är alltid alltid bara dåligt, har TS lärt oss.
Jag sparar 25 öre per liter bensin genom att koppla mitt kreditkort till Statoil extra.
Slutat röka.....
Sparat 6kr på att inte posta läkarintyget till min arbetsgivare utan beordra maken att svänga förbi jobbet i stället ;)