• Anonym (Jävla idiot!)

Satans jävla morsa!

Gah, måste bara skriva av mig.

Återigen har mamman skickat hit bonus med magsjuka. Inte en jävla tanke på att barnet ska få vila eller att  vi kan bli sjuka och jag ska börja min kurs nästa vecka som kostar pengar.  Detta är dessutom första delen av flera som också kostar och jag måste gå dem i ordning så klart. Kan jag inte gå nu måste jag åka 60 mil och bo kvar på orten där de har samma kurs eller vänta tills nästa år på att gå kursen.

Inte nog med det, JAG kan ju smitta även om jag inte blir sjuk, eller?

Idiotjävel säger jag bara!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-21 08:38
    Pappan ringde en kompis till mamman som har barn på samma förskola. Han frågade bara kort och gott om det gick magsjuka där och kompisen, som troligen trodde att mamman vägrat lämna barnet till honom med anledning av magsjuka sa: Ja, xx fick ju också gå hem i fredags för hen kräktes sa nn (hennes barns namn) när jag hämtade hen.
    Så, den saken är klar nu, mamman visste. Jävligt trist men pappan fattade åtminstone att jag inte hittar på när jag sa att jag trodde så.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-21 19:54
    Kära inläggare, lämnar tråden då jag ledsnat på att vissa varken kan läsa eller förstå det de läser. Jag förstår att mitt språk i trådstarten irriterar många och jag har redan skrivit varför jag skrev så. Jag har också förklarat läget och att jag och min partner är överens om att sjuka barn inte ska skickas iväg.

Att jag blev extra irriterad denna gång är för att jag ska gå en kurs jag verkligen behöver gå och mammans handlande gör att jag riskerar att inte kunna gå den. I övrigt handlar irritationen om att barnet inte fick vara hemma och vila när det var sjukt.

Ha det gott.

• Svar på tråden Satans jävla morsa!
  • Anonym (vårda språket)
    molly50 skrev 2014-09-23 11:15:01 följande:
    Men även om vi skulle få mammans version här. Vad är det som säger att hon är ärlig då?
    Lika lite som vi vet vad som är sant och inte i TS och hennes mans berättelse,lika lite vet vi om mammans version är sann.

Men det är väl som vanligt här på FL. Bonusmamman ska tryckas till och biomamman har alltid rätt...^^
    Jag kan inte alls hålla med dig i detta. Jag tycker istället precis tvärtom. Är det några som framställs i dålig dager här så är det väl biomammorna. Enligt de flesta bonusmammor mer eller mindre psykiskt sjuka, gränsöverskridande, rabiata. Sig själva framställer de oftast som den som "gjort allt" och som bara vill väl, men som har denna gräsliga biomamma att tampas med. Jag själv är både biomamma och bonusmamma.
  • Anonym (.....)
    Anonym (OMG) skrev 2014-09-23 11:59:03 följande:
    Men snälla någon, efter att blivit påhoppad och ifrågasatt konstant så tycker du det är jätte konstigt att ts och hennes man förklarar mer och mera om hur bio mamma beter sig?

Jag själv är en jätte trevlig ödmjuk och snäll person, men vet du vad? jag precis som varenda annan människa har en gräns för vad jag tolererar.
    Stubinen är lång, men när stubinen brunnit ut så exploderar det. 

De som fått uppleva denna sidan av mig uppfattar nog inte mig heller som speciellt ödmjuk och trevlig.
    likadant är det för TS, men det visste du nog redan eftersom både TS och hennes man förklarat varför ordvalen blev som de blev i början av tråden. flera gånger...

Enbart för att TS mans penis penetrerat denna "sterila" kvinnan en gång när han var full så är han obligerad att tycka om henne oavsett vad i all evighet?
    knappast...
    Det är bra att de gör det så det finns mer att gå på vid anmälan för förtal.

Ang att han var full... Han minns kanske väldigt lite av vad hon sa och inte och han ska kanske inte påstå så mycket om det sexet. Eller var han plötsligt nykter nog för att vara eftertänksam och selektiv? Take a pic.
  • Brumma
    Anonym (vårda språket) skrev 2014-09-23 13:34:48 följande:
    Jag kan inte alls hålla med dig i detta. Jag tycker istället precis tvärtom. Är det några som framställs i dålig dager här så är det väl biomammorna. Enligt de flesta bonusmammor mer eller mindre psykiskt sjuka, gränsöverskridande, rabiata. Sig själva framställer de oftast som den som "gjort allt" och som bara vill väl, men som har denna gräsliga biomamma att tampas med. Jag själv är både biomamma och bonusmamma.
    Tänk vad man kan läsa olika....
  • molly50
    Anonym (vårda språket) skrev 2014-09-23 13:34:48 följande:
    Då har vi väl helt enkelt sett olika trådar här då.
    Jag har sett trådar där biomamman beklagar sig på bonusmamman också.

Mattias och Hannah.
  • molly50
    Anonym (.....) skrev 2014-09-23 13:48:30 följande:

Ang att han var full... Han minns kanske väldigt lite av vad hon sa och inte och han ska kanske inte påstå så mycket om det sexet. Eller var han plötsligt nykter nog för att vara eftertänksam och selektiv? Take a pic.
    Har du läst vad pappan har skrivit?
    Han hade,innan han hamnade i säng med mamman,pratat med några av hennes vänner som även de kunde intyga att hon var steril.
    Pappan använde trots detta kondom,vilken gick sönder,varpå mamman påpekade att det inte gjorde något då hon ändå var steril.
    Hon blev sedan ändå gravid.
    Med andra ord så har mamman alltså gått och ljugit för flera om sin fertilitet.
    Så i detta fallet så tycker jag inte att man kan klandra pappan för det här.
    Mattias och Hannah.
  • Anonym (OMG)
    Anonym (.....) skrev 2014-09-23 13:48:30 följande:

För att det ska vara förtal måste det väl vara lögner som har sagts om jag inte har fel? Hur vet du att TS ljuger?

Min egen far råkade ut för samma sak som TS man gjorde. Han träffade en kvinna som sa att hon var steril, och efter att det hade börjat bli lite serriöst mellan dom skippade han antagligen skyddet. 1,5 månad senare ringer hon upp och meddelar att hon är gravid.
    Och jag har hört flera liknande historier, så kvinnor som inte drar sig för att tvinga in killar/män i föräldrarollen är inte spec ovanligt.

Tycker det är tvärt om väldigt fint gjort av TS man att ändå välja att ta på sig pappa rollen han blivit tvingad in i.

Kunde han använt kondom, svar: självklart.
    Det hade han säkert gjort också om bio mamman varit ärlig mot han...

När jag har druckit blir inte mitt minne suddigt, däremot har jag tagit en hel del dumma beslut på fyllan som jag aldrig skulle gjort nykter.
  • Anonym (up)
    molly50 skrev 2014-09-23 14:16:40 följande:

Har du läst vad pappan har skrivit?

Han hade,innan han hamnade i säng med mamman,pratat med några av hennes vänner som även de kunde intyga att hon var steril.

Pappan använde trots detta kondom,vilken gick sönder,varpå mamman påpekade att det inte gjorde något då hon ändå var steril.

Hon blev sedan ändå gravid.

Med andra ord så har mamman alltså gått och ljugit för flera om sin fertilitet.

Så i detta fallet så tycker jag inte att man kan klandra pappan för det här.

Det är klart man inte kan klandra pappan för någon annans lögn. Däremot kan man klandra honom för att ha litat på en kvinna han inte kände, särskilt när det gällde något så allvarligt som ett barn. Och man kan gott även klandra honom för att han över huvud taget hade sex med en kvinna som han inte kunde tänka sig att skaffa barn med.
  • Anonym (OMG)
    Anonym (up) skrev 2014-09-23 14:47:04 följande:
    Det är klart man inte kan klandra pappan för någon annans lögn. Däremot kan man klandra honom för att ha litat på en kvinna han inte kände, särskilt när det gällde något så allvarligt som ett barn. Och man kan gott även klandra honom för att han över huvud taget hade sex med en kvinna som han inte kunde tänka sig att skaffa barn med.
    Så du menar att du bara haft sex med potentiella fäder?

Tror inte jag skulle vilja haft barn med de flesta jag legat med i mina dar...
    Och jag tror inte att dom tänkte så om mig heller.
    Vi skiljer oss från djuren på den punkten, att vi inte enbart har samlag för att befrukta...

Var killen naiv, ja.
    Men jag tycker en lögn om något sådant som biomamman ljög om är ljusår värre.
  • Anonym (vårda språket)
    molly50 skrev 2014-09-23 14:10:26 följande:
    Får väl hålla med "Brumma" då..."Tänk vad man kan läsa olika"
  • Anonym (Både bio o bonus)
    molly50 skrev 2014-09-23 14:10:26 följande:

Såna trådar har jag också sett men den stora majoriteten trådar är tvärtom bonusmammor som klagar på biomammor. Och särskilt i de trådar där det gås till hårt angrepp med svärord och fula ord om mamman så är det oftast en bonus som är sjukt aggressiv mot biomamman. Och oftast har den stackars mannen i de fallen aldrig älskat barnets mor utan blivit "lurad".
Svar på tråden Satans jävla morsa!