• Anonym (Jävla idiot!)

Satans jävla morsa!

Gah, måste bara skriva av mig.

Återigen har mamman skickat hit bonus med magsjuka. Inte en jävla tanke på att barnet ska få vila eller att  vi kan bli sjuka och jag ska börja min kurs nästa vecka som kostar pengar.  Detta är dessutom första delen av flera som också kostar och jag måste gå dem i ordning så klart. Kan jag inte gå nu måste jag åka 60 mil och bo kvar på orten där de har samma kurs eller vänta tills nästa år på att gå kursen.

Inte nog med det, JAG kan ju smitta även om jag inte blir sjuk, eller?

Idiotjävel säger jag bara!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-21 08:38
    Pappan ringde en kompis till mamman som har barn på samma förskola. Han frågade bara kort och gott om det gick magsjuka där och kompisen, som troligen trodde att mamman vägrat lämna barnet till honom med anledning av magsjuka sa: Ja, xx fick ju också gå hem i fredags för hen kräktes sa nn (hennes barns namn) när jag hämtade hen.
    Så, den saken är klar nu, mamman visste. Jävligt trist men pappan fattade åtminstone att jag inte hittar på när jag sa att jag trodde så.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-21 19:54
    Kära inläggare, lämnar tråden då jag ledsnat på att vissa varken kan läsa eller förstå det de läser. Jag förstår att mitt språk i trådstarten irriterar många och jag har redan skrivit varför jag skrev så. Jag har också förklarat läget och att jag och min partner är överens om att sjuka barn inte ska skickas iväg.

Att jag blev extra irriterad denna gång är för att jag ska gå en kurs jag verkligen behöver gå och mammans handlande gör att jag riskerar att inte kunna gå den. I övrigt handlar irritationen om att barnet inte fick vara hemma och vila när det var sjukt.

Ha det gott.

• Svar på tråden Satans jävla morsa!
  • tantamantan

Märk väl att min fru ville träffa mamman FAST hon visste allt mamman utsatt mig för. Hon tänkte som så att det var sårade känslor inblandat osv. Mamman gick ju också med på det och båda sa att det gått bra.

Men så friade jag (vilket jag som sagt gjorde ganska snabbt) samma dag som vi flyttade ihop faktiskt. Då flyttade mamman. Jag hade ju då inte helgumgänge ens för att sonen var för liten, men det började vi med ganska snart efter hennes flytt då det blev ohållbart att åka för dagumänge. Men varannan v kan det inte bli men det kan jag inte veta om det blivit annars heller. Sonen har lite svårt för förändringar men än så länge verkar vh gå bra.

Och, därmed tackar jag för mig, det har varit en intressant insikt i folks tänkande Jag hade nog lite bättre tilltro till människan och några av er har ju visat att ni kan förstå ilska även om ni inte håller med. Tack igen till er.

• Anonym (.......)

Om mamman trodde hon var steril så hade hon garanterat inga förhoppningar och ingen anledning att ta sönder kondomen.
    Kan verkligen förstå att hon behåller barnet i en sån situation!

Men pappan till barnet borde slänga av sig offerkoftan - osmakligt!

• Anonym (Myran)
    Anonym (.......) skrev 2014-09-24 11:18:59 följande:

Om mamman trodde hon var steril så hade hon garanterat inga förhoppningar och ingen anledning att ta sönder kondomen.

Ja,totalt osmakligt och oerhört ointelligent att klä av sig själv som han gör här. Han tycks inte besitta den minsta självrespekt.
  • Anonym (OMG)
    Anonym (Myran) skrev 2014-09-24 13:21:37 följande:
    Ja,totalt osmakligt och oerhört ointelligent att klä av sig själv som han gör här. Han tycks inte besitta den minsta självrespekt.
    Du sitter och gör inlägg där du använder uttryck som "white trash", samtidigt som du om och om igen talar om vilken hemsk människa TS är pga ordvalet hon hade i början av tråden...

Det där var ju faktiskt lite pinsamt.. Drömmer
  • Brumma
    Sedan när är öppenhet o ärlighet motsatsen till självrespekt?

Jag trodde faktiskt först att du med detta inlägg var ironisk men med tanke på dina andra inlägg har mkt svårt att tänka att du plötsligt skulle sluta vara dömande och nästintill vara medmänsklig....
  • molly50
    Anonym (.......) skrev 2014-09-24 11:18:59 följande:

Du vet att det finns kvinnor som kan luras?
    Sedan när är det osmakligt att vara ärlig och öppen?

Då är det betydligt mer osmakligt att vara så dömande som du.

Mattias och Hannah.
  • Anonym (.......)
    molly50 skrev 2014-09-24 14:27:39 följande:
    Du vet att det finns kvinnor som kan luras?
    Sedan när är det osmakligt att vara ärlig och öppen?

Då är det betydligt mer osmakligt att vara så dömande som du.

Inget tyder på att hon lurade mannen!
  • Anonym (OMG)
    Anonym (.......) skrev 2014-09-24 14:33:18 följande:
    Nää, en steril kvinna som blir gravid har säkert inte lurats...

Lika troligt som att Victoria Silvstedts pattar var medfödda..
  • Anonym (.......)
    Anonym (OMG) skrev 2014-09-24 14:37:01 följande:
    Nää, en steril kvinna som blir gravid har säkert inte lurats...

Lika troligt som att Victoria Silvstedts pattar var medfödda..
    Om hon haft oskyddat 6 många år utan att bli gravid så antog hon säkert att hon var steril. Trodde jag också eftersom jag inte blev gravid i ett 7 årigt förhållande.

Inget konstigt! Pappan är Inte nåt offer som han framställer sig som!
  • molly50
    Anonym (.......) skrev 2014-09-24 14:33:18 följande:
    Hon påstod sig vara steril. Ändå så ville hon hjälpa honom med kondomen, som av en händelse råkade gå sönder.
    Lite märkligt är det...
    Mattias och Hannah.
Svar på tråden Satans jävla morsa!