BF Juni 2015
Hoppar gärna in i tråden
plussade igår och har BF 26/6 (ändras säkert på RUL). Andra barnet.
Hoppar gärna in i tråden
plussade igår och har BF 26/6 (ändras säkert på RUL). Andra barnet.
tack!
Milie: Jag har också lite illamående redan men helt hanterbart än så länge och jag har inte kräkt eller så.
Hej!
Jag plusade igår! Fick missfall 22 sep och fick aldrig någon mens i mellan..
Hoppas att det går vägen den här gången!
Var tvungen att gå upp och kissa och tjena vilket illamående jag ligger inne med.
Fick svar idag på att mitt hcg värde stigit från 61-251 på två dagar & doktorn sa att allting är normalt. Kan nästan tillåta mig själv att vara lite glad nu. Hoppas hoppas detta går vägen
(v 4+1)
Har haft molande värk heeela dagen och vita typ genomskinliga flytningar, någon annan som går runt med denna värk, typ vid nedersidan av magen hmm?
Är inte sugen på någonting, har ett dovt illamående som kommer och går. Känns som man har något i halsen hela tiden hehe...
Grattis till alla!
Det var ett helt projekt att få i mig en liten skål med min favorit youghurt. Har ju mått illa sen tidigt imorse och tänkte att det kanske beror på hunger fast att jag inte känner mig hungrig. Men nu när jag ätit så mår jag mer illa.
Det var ett helt projekt att få i mig en liten skål med min favorit youghurt. Har ju mått illa sen tidigt imorse och tänkte att det kanske beror på hunger fast att jag inte känner mig hungrig. Men nu när jag ätit så mår jag mer illa.
Jag jobbar som förskollärare på en avdelning för 1-2 åringar (de flesta är dock bara 1-1,5).