• Pyret 85

BF Juni 2015

åh har sovit så dåligt i natt pga av en väldigt ond rygg. hoppas det släpper under dagen.

• Pyret 85
    carolinheiner skrev 2014-10-27 07:01:57 följande:
    Sover sjukt dåligt varje natt :( kissinödig , ont, drömmar.. Så lider med dig :(
    Jag är alltid uppe en gång på natten och kissar även när jag inte är gravid så det stör mig inte. Vaknade vid 3 och jag hade så ont så jag knappt kunde vända mig i sängen. Känns lite bättre nu dock när jag varit uppe en stund.
  • Pyret 85

Varför tror så många att bara för att ni inte känner så mkt symptom så tror ni att det är MA? Njut istället av att vara gravida och sluta oroa er så mkt. Skulle det nu vara MA så kan ni inte göra något åt det i vilket fall som helst. Ni väntar barn, inte missfall!! Och iaf jag tycker det blir lite tråkig stämning när det bara pratas MA/MF i tråden.

• Pyret 85
    VioloLaviose skrev 2014-10-27 17:10:42 följande:

Ja det var ju dumt av mig att ventilera med några som kanske är i samma sits. Absolut . Ber om ursäkt

suck.. det var inte alls så jag menade. Jag lämnar tråden istället... orkar inte...
  • Pyret 85

Jag har inte sagt att det är förbjudet att prata om. och som jag sa så väljer jag att lämna denna tråden. 

• Pyret 85

Åh jag känner mig som världens bitch. Det var absolut inte meningen att göra någon upprörd eller förbjuda någon att prata om något. Absolut att ni ska få prata om sånt som ni känner att ni behöver. 

Ville bara förklara hur jag känner. när ni pratar om ma/mf och saknaden av symptom så blir jag helt nojjig. Jag känner mig nämligen så ogravid som jag bara kan, bortsett från ömma tuttar! Och då går ju såklart mitt huvud igång och tänker: men tänk om något är fel? Men det är ju just det som är saken, inget behöver vara fel för att man mår bra.

Och ja dessa humörsvängningar alltså. Nyss satt jag och bölade över att jag gjort er upprörda med mitt inlägg.

Ber om ursäkt till alla som tog åt sig!

• Pyret 85

Vi kommer kolla könet om det går. Vi är överens om flicknamn: Freya. Pojknamn har vi inget än dock.

• Pyret 85

Tack förresten för att ni var så förstående. Klart man oroar sig mer med mf i bakfickan. Och ja jag överreagerade nog en smula och det ber jag om ursäkt för igen!

• Pyret 85
    Carolaj83 skrev 2014-10-28 20:29:31 följande:

Ni kan ta bort mig på listan då jag fåt missfall IGEN! har i alla fall fått remiss för utredning på sofiahemmet nu 22 december. jaja allt känns skit just nu. önskar er alla lycka till

beklagar verkligen <3
  • Pyret 85

När jag va gravid i juli var jag helt säker på pojke. Nu har jag ingen känsla alls.

Svar på tråden BF Juni 2015