Inlägg från: Seniorita |Visa alla inlägg
  • Seniorita

BF Juni 2015

Om det är plus och inte spökstreck ???? är jag beräknad till 17 juni. Test tagit 1 dag innan bmi.
  • Seniorita

Är gärna med i gruppen om jag får tog ett digitaltest idag och fick svaret på varför jag mår pyton!

Grattis alla som plussat

Första barnet, snart 26 år från Jämtland.

• Seniorita

Kom nog inte med på listan så någon får gärna skriva in mig

25 år, första barnet, bosatt i Jämtland. Beräknad till 17 Juni.

• Seniorita
    Mirella skrev 2014-10-12 08:03:51 följande:

La in dig nu vill du kolla så det blev rätt bara

Tack Mirella, stämmer bra
  • Seniorita

Usch.. Var precis på toa, blödde lite färskt blod. Bara att hålla tummarna att det är OK iaf :(

• Seniorita

Det här med symptom är ju en djungel.

Själv så äter jag som en häst verkligen, kommer gå upp enormt om det fortsätter såhär. Trött, tröttare, tröttast. Skulle ärligt talat kunna sova flera dagar i sträck.

Jo, illamåendet kommer och går men som någon nämnde ovan så vet jag inte om det är pga. Graviditeten eller om det sitter i huvudet. Har lidit lite av ångestattacker senaste åren och min största fobi är just att kräkas. Det är lite hjärnspöken kan man säga.

• Seniorita

Hej tjejer!

Nu behöver jag era tankar lite här.. Har blött lite fram och tillbaka under 1 veckas tid nu. Mest brunt (ursäkta infon)

Dom gånger jag varit gravid förut som slutat i abort så har det alltid varit någon konstigt. Sist fick jag T.ex hög feber, fruktansvärda smärtor och därav trodde dom utomkveds (vilket det iaf inte var i slutändan).

Än så länge nu så har jag bara haft lite ont till och från men inget annat än blod då. Ska jag ringa gyn imorgon eller ska jag fortsätta att avvakta?

• Seniorita
    Paulas mamma skrev 2014-10-18 08:17:27 följande:

Många inlägg på raken känner jag. :) hur gör ni med syskon? När berättar ni? Ni som har lite äldre barn, berättar ni tidigt? Min dotter är 12 år snart och är här varannan vecka. På måndag kommer hon hit igen. Hon kommer fatta direkt att något inte är som vanligt. Innan tränade jag varje dag, räknade allt jag åt, åt aldrig onyttigt. Jag kommer fortfarande träna sålänge jag mår bra och orkar men det kommer inte bli varje dag, jag räknar inte längre på vad jag äter, kommer säkert äta onyttigt. Kommer antagligen må illa på morgonen då hon gör sig iordning till skolan. Hela min mobil/iPad är fulla med bäbis/graviditetsgrejer och vi håller inte våra mobiler hemliga här så hon spelar ofta på min mobil. Jag kommer aldrig kunna dölja detta för henne, hon är riktigt smart och märker alltid om nåt är annorlunda. Så vi funderar på att berätta för henne tidigt. Skulle detta skita sig och sluta med missfall så är hon ändå ganska gammal att kunna förstå det. Detta kanske också blir ett bra tillfälle att prata om blommor och bin samtidigt (mår lite dåligt av bara tanken ) :)

Tänker jag fel? Hur hade ni gjort?

Lite som här. Har en 8 och 10-åring här hemma varannan vecka (sambons barn). Jag tycker vi bör berätta snart men kom ändå fram att vi ska försöka vänta till efter vecka 12 pga riskerna innan. Är ganska jobbigt då det ända jag gör är att sova, jag dricker inte vin, är "sjuk" hela tiden. Ja vi fårse hur det går i slutändan.
  • Seniorita

Hej tjejer! Ni skriver på flitigt, riktigt skoj att följa alla.

Själv fick jag åka hem tidigare från jobbet idag då min mage inte alls är med mig, fick bo på toaletten nästan och förra veckan var det åt andra hållet? Om det har med grav att göra eller ej vet jag inte men obehagligt. La mig i sängen när jag kom hem och vaknade nu!? 5 timmar senare.. Snacka om utslagen och lite feberskänslor. Ska även tilläggas att jag typ sover redan 12 timmar per natt!

Jag blöder fortfarande sen 1,5 vecka fram och tillbaka, mer brunt dock. Avvaktar fortfarande.

Har inte heller ännu pratat med någon BM än om inskrivning, är ju bara i 5+4.

Fortsätter graviditeten som den ska så kommer vi göra KUB även fast jag är 25 år. Om jag har fattat det rätt så får man stå för det själv i mitt "distrikt"

Men nu vart det många rader... Ha en fin kväll tjejer!

Svar på tråden BF Juni 2015