Inlägg från: Seniorita |Visa alla inlägg
  • Seniorita

BF Juni 2015

Hej tjejer!

Andra dagen som sjukskriven idag, något som ger mig fruktansvärd ångest. Jag har lite illamående fram och tillbaka men min mage spelar mig ett spratt totalt. Har fruktansvärd ångest över att vara hemma pga "dom små" problemen men något som ger mig en sån fruktansvärd ÅNGEST är att på min avdelning på jobbet så finns ingen toalett!! Det innebär att jag målar upp värsta bilden i mitt huvud att jag måste kräkas och har ingenstans att ta vägen. Självklart finns det toaletter i huset där jag jobbar men 100 m bort.

Ringde äntligen till BM idag ang. inskrivning, fick även en tid hos en läkare om ca 1,5 vecka för ångestdämpande. Gick på det för 3-4 år sen men har försökt klarat mig utan vilket nästan känns som en omöjlighet idag :(

• Seniorita
    Moisbois skrev 2014-10-23 10:46:19 följande:

Vad jobbar ni med tjejer? :) själv jobbar jag på ett lager :)

Jobbar som undersköterska på ett demensboende. Fick även fast tjänst 1 vecka innan jag plussade, vet inte om det är bra eller dåligt.
  • Seniorita
    Kattiish skrev 2014-10-23 13:08:40 följande:

[quote=74221012][quote-nick]Seniorita skrev 2014-10-23 11:31:06 följande:[/quote-nick]Jobbar som undersköterska på ett demensboende. Fick även fast tjänst 1 vecka innan jag plussade, vet inte om det är bra eller dåligt.[/

Kanon att du fått en tjänst när de väl är dags att gå tillbaka å jobba sen.:) bara någon som får vikariera för dig medans du är hemma.:)

Jo det är sant, men arbetssituationen är lite pressad just nu kan man säga ;)