Inlägg från: skorstenen |Visa alla inlägg
  • skorstenen

BF Juni 2015

Tog ett test idag

Har många kvar o tänkte kolla stegringen.

Nu är det ju ingen tvekan..;)

Har ett digitalt kvar men vill gärna få 3+ på det. När tror ni jag kan ta det?

• skorstenen
    Fläderpärlan skrev 2014-10-11 20:56:12 följande:

Hur långt gången är du nu? :)

Vet inte riktigt. Typ nånstans runt vecka 4 +?
  • skorstenen

Tja

Hur mår allihop!?

Jisses vilken fantastiskt lång BF lista :D

Idag har jag storstädat. Drog ut vår massiva soffa o dammsög under tom. Nu ligger jag raklång i soffan o eftersvettas..

Igår tvättade jag undan.

Dagen innan det tvättade jag alla sängkläder.

Har ovanvåningen kvar att dammsuga.

Jag har tappat matlusten. Gått ner 1 kilo sen plus. Får tvinga i mig mat och bäst nu funkar gröna äpplen. Mår noll illa dock.

• skorstenen
    Mirella skrev 2014-10-12 14:25:33 följande:

Milie vad fint du fick till bf-listan

Håller med!!
  • skorstenen
    Gizza skrev 2014-10-09 09:51:09 följande:

Jag har ju lagt in mina test förut, mem här kommer de igen.

Första är från 3+3, sista 6+3.

Vilka dagar är de andra testen från? :)
  • skorstenen
    hemligönskan skrev 2014-10-13 06:03:45 följande:

Nu har jag en lite konstig fråga.. åt vilket håll pekar er livmodertapp?? Alltså för 1 och en halv vecka sedan pekade den inåt I kroppen och va liksom högt uppe men idag när jag var på toa och kände efter så pekade den neråt mot öppningen och var jättelångt ner?:// kan et vara tecken på missfall eller rör den bara på sig olika genom graviditeten?

Jag har inte koll på min tapp. Men har läst en del om det då det fascinerar mig hur kroppen fungerar.

Du ska ju som jag förstått det känna vid samma tidpunkt varje dag då den flyttar sig. Jag tror inte du kan utläsa från tappen om ett ev MF skulle vara på G. Du måste dessutom känna typ varannan dag för att veta. :) Så jag hade tagit ett djupt andetag och inte oroat mig :)
  • skorstenen

Jag går ner i vikt.

Gjorde det en av mina förra graviditeter men då mådde jag illa. Det gör jag inte nu. Jag är 1.75 och väger nu 66 kilo. Har gått ner 1.5 kilo på mindre än en och en halv vecka. Får inte i mig mer mat heller. Vad äter ni ungefär på en dag?

Ojjar mig nu. Men lär gå upp sen ;)

• skorstenen
    septemberplus skrev 2014-10-13 16:34:44 följande:

3+ innebär väl att man blivit befruktas för lite mer än 3 veckor sen? Så det kan väl lika gärna varit efter missfallet? Eller har jag fel? Usch vad det här är jobbigt.

Åk in igen

Säg att testet visar att hormonerna ökar.
  • skorstenen

Jag försöker inte tänka så mkt på att jag är gravid. Det går sådär ;)

Är inte så trött o mår i övrigt bra.

Ingen direkt molvärk, lite stick i brösten.

Däremot fryser jag. Och har gjort sen nån dag efter ägglossning en. Min temp har legat på 37.4 sen dess.

Svar på tråden BF Juni 2015