BF Juni 2015
Tog ett test idag
Har många kvar o tänkte kolla stegringen.
Nu är det ju ingen tvekan..;)
Har ett digitalt kvar men vill gärna få 3+ på det. När tror ni jag kan ta det?
Tog ett test idag
Har många kvar o tänkte kolla stegringen.
Nu är det ju ingen tvekan..;)
Har ett digitalt kvar men vill gärna få 3+ på det. När tror ni jag kan ta det?
Hur långt gången är du nu? :)
Tja
Hur mår allihop!?
Jisses vilken fantastiskt lång BF lista :D
Idag har jag storstädat. Drog ut vår massiva soffa o dammsög under tom. Nu ligger jag raklång i soffan o eftersvettas..
Igår tvättade jag undan.
Dagen innan det tvättade jag alla sängkläder.
Har ovanvåningen kvar att dammsuga.
Jag har tappat matlusten. Gått ner 1 kilo sen plus. Får tvinga i mig mat och bäst nu funkar gröna äpplen. Mår noll illa dock.
Milie vad fint du fick till bf-listan
Jag har ju lagt in mina test förut, mem här kommer de igen.
Första är från 3+3, sista 6+3.
Nu har jag en lite konstig fråga.. åt vilket håll pekar er livmodertapp?? Alltså för 1 och en halv vecka sedan pekade den inåt I kroppen och va liksom högt uppe men idag när jag var på toa och kände efter så pekade den neråt mot öppningen och var jättelångt ner?:// kan et vara tecken på missfall eller rör den bara på sig olika genom graviditeten?
Jag går ner i vikt.
Gjorde det en av mina förra graviditeter men då mådde jag illa. Det gör jag inte nu. Jag är 1.75 och väger nu 66 kilo. Har gått ner 1.5 kilo på mindre än en och en halv vecka. Får inte i mig mer mat heller. Vad äter ni ungefär på en dag?
Ojjar mig nu. Men lär gå upp sen ;)
3+ innebär väl att man blivit befruktas för lite mer än 3 veckor sen? Så det kan väl lika gärna varit efter missfallet? Eller har jag fel? Usch vad det här är jobbigt.
Jag försöker inte tänka så mkt på att jag är gravid. Det går sådär ;)
Är inte så trött o mår i övrigt bra.
Ingen direkt molvärk, lite stick i brösten.
Däremot fryser jag. Och har gjort sen nån dag efter ägglossning en. Min temp har legat på 37.4 sen dess.
Väntar så länge det går. Jag är smal men med rätt kläder funkar det ett tag iaf :)