Inlägg från: skorstenen |Visa alla inlägg
  • skorstenen

Inatt drömde jag att jag fick MF och jag kommer därför lämna er ett tag. Känner att oron smittar av sig. Så vi ses om några veckor när det förhoppningsvis lugnat ner sig här inne ang det snacket.

Ha det bra så länge!

• skorstenen

Hoppar in igen. Iom vi inte berättar för någon förens efter KUB vill jag kunna ventilera och prata med andra.

Idag kom tröttheten som en käftsmäll. Har dessutom svagt illamående hela tiden o inget smakar gott längre utom typ juice o gröna äpplen.

Är någonstans v5+3 - 5+6. Ska på VUL på fredag o mår inte jätte bra över det samtidigt som jag längtar. I slutet på maj var jag där o gjorde ett VUL och fick konstaterat MA.

Ingen kan följa med så jag försöker stålsätta mig.

Jag hittar inte heller bildtråden?

• skorstenen

Min utväxt är inte så fager just nu men har svårt att komma till frisören. Men får väl tänka om kanske. Mkt lättare o färga hemma dock.

Tänkte beställa en ekologisk hårfärg. Det måste ju vara skonsammare än dem man köper i mataffären ?

Gjorde ett test idag. Drömde inatt att mitt digitala visade 1-2 veckor. Har en hel drös med tester hemma. Tog sista digitala och även ett från testlagret. Testlagret kom upp innan test strecket o är betydligt starkare. Gravid o +3 dök Upp samtidigt. Så jag kunde pusta ut ;)

• skorstenen

Jag fick ett MA i början på sommaren. Skulle varit i vecka 9 men enligt vul va jag i vecka 5. Så fick ett nytt vul en vecka senare o då hade inget hänt. Sen tog det lång tid innan hela karusellen tog Slut. Min mens i början på september var första normala sen MA.

Iom jag har allt så färskt i minnet kommer jag få ett tidigt vul nu i vecka 6+0 och även sen igen i vecka 9+0..

• skorstenen
    Lokattis skrev 2014-10-20 21:26:04 följande:

Jag äter också levaxin. Fick börja med det när jag blev gravid i våras, och har nu ökat dosen. Började frysa nästan så fort jag blivit gravid. Bra inställning, så ska vi tänka!

Jag fryser oxå jätte mkt. Kan det bero på sköldkörtel? Jag trodde de var för att min temp är 37.5 ist för 36.5 som den brukar vara.
  • skorstenen
    Lisa 236 skrev 2014-10-21 09:03:10 följande:

Är så sjukt nervös , rädd och ledsen idag. Ska på Vul då de misstänker utomkveds. Jag vet inte hur man ska orka ett nederlag till efter 12 provrörsbefruktningsförsök och av dom 8 Graviditeter men inget barn.... Åååh hitta styrka.

Håller tummarna! När har du tid?
  • skorstenen
    VioloLaviose skrev 2014-10-21 08:35:13 följande:

Hörrni... När började ni må riktigt illa eller få symtom på allvar?

Jag kommer lätt upp ur Sängen men har ett diffust illamående i halsen typ . Men det kommer inte igång. Börjar bli orolig nu. 6+1 idag..

Idag är första dagen som de svaga illamåendet inte försvinner. Mina symtom trappas upp.

Men när jag hade mitt MA mådde jag skit illa fast graviditeten avstannat.
  • skorstenen

Illamående. Vaknar av att de sköljer över mig. Ungefär som när man är magsjuk.

De andra graviditeterna har jag haft konstant illamående men bara på eftermiddagen. Nu verkar det som att det ligger där o sen bara kommer som en illamående tsunami.

Frusen o trött o yr och humör som heter duga

Antagligen 6+0 idag och imorgon VUL

Hur mår nu?

Svar på tråden BF Juni 2015