Inlägg från: VioloLaviose |Visa alla inlägg
  • VioloLaviose

BF Juni 2015

Mirella skrev 2014-10-13 20:38:26 följande:
    Håller med och lägger till julmust
    Åh Gud ja! Och Skumtomtar !!
  • VioloLaviose
    Mirella skrev 2014-10-13 20:51:43 följande:
    Yey och pepparkaka med räkost och glögg fasen vad jag är sugen på glögg nu då
    Snacka om att jag längtar efter julbordet nu.

Vi ska pröva grava lax själv till jul :) stod det var säkrast att äta egengravad på Livsmedelsverket
  • VioloLaviose
    Wilbes skrev 2014-10-13 20:52:54 följande:

Maken och jag krockade med bilen idag. Bilen blev skadade men det var bara en stolpe på höger front så det blev inte en hård smäll eller så men otäckt. Jag har svårt att tro att det har påverkat men chocken har den har gjort att jag både har ont i kroppen extra mycket och naturligtvis ont i magen också varför inte liksom.... men det finns ingen möjlighet att krocken kan ha orsakat nått för den var inte så hård. ..

Vet inte riktigt vad jag ville få fram... jag har inte varit orolig för mf innan men nu är jag det.. sjukligt orolig :/

Men jösses det är fullkomligt logiskt att oroa sig ! Skönt att det inte tog värre än så <3
  • VioloLaviose
    Elsa83 skrev 2014-10-13 22:00:29 följande:
    H haha ja min man han passar oxå upp mig, så söt!! :)

Så roligt att läsa att du börjat gråta när din man inte orkade baka ;) haha (förlåt men det lät så kul)
    Hahahah det är ok att skratta åt det, Det gör jag med nu i efterhand.
  • VioloLaviose

Jag lyssnade på Atomic kitten på spotfy, lite nostalgi ni vet. Började storlipa och ringde min man och gav världens kärleksförklaring..

• VioloLaviose

Vi ska ha stor släktträff i november, det kommer bjudas på alkohol och jag är inte den som är den. Hur tusan ska jag göra?!

• VioloLaviose

Åh nej nej jag kan INTE säga som det är. Inte en chans.  Alkolholfritt kommer de ju se. Hmmm min man kanske får ta det

• VioloLaviose

Vi ska inte berätta förrän efter RUL, DET är lång tid mina kära vänner. För jag är extremt tight med både syster och öm moder 

Tänk i maj månad när vi alla sitter och gnäller på typ, allt :) hihi

• VioloLaviose
    Manelma skrev 2014-10-14 10:43:27 följande:
    Oj det är långt i v 19 vid RUL sist såg man på mig rätt rejält att jag var gravid. Så tvekar att jag skulle klara mig så långt har om nåt varit ännu mer svullen denna gång, jag hoppas kunna berätta runt v 12 som sist. Gjorde det i samband med kub. 
    Jag är redan fluffig så på mig syns inga graviditeter förrän efter vecka 20, kanske 25 :)
Svar på tråden BF Juni 2015