-
Vi bor på gångavstånd hahahaha. Åh, tycker sånt här är så löjligt egentligen, men vi var inte beredda på att det skulle ta sig så snabbt efte uttag av spiralen såjag var HELT inställd på att kunna parta loss på festen :(FruGnu skrev 2014-10-14 10:49:28 följande:Om du har körkort så skyll på att det är du som ska köra hem. Brukar alltid fungera för mig. Eller att du ska upp och jobba tidigt nästa dag. Eller liknande. :) -
Tack för bra tips :) <3
-
Åh vad mysigt!! :)Snöfrid skrev 2014-10-14 14:07:16 följande:Vi var till gyn idag för min fru skulle träffa en dr om sitt hemska illamående, så hon skulle få nån medicin (vilket hon fick). Men iaf så sa läkaren helt plötsigt att hon ska göra ultraljud! Vi trodde absolut inte de skulle göra det idag. Och vi har varit oroliga eftersom förra (och enda) graviditeten slutade i ma innan hjärtat hunnit börja slå. Men allt såg bra ut och hjärtat slog!!!!!! <3 helt otroligt! Vecka 6+3 och den var 6,94 m.m !
-
Herregud vilken förkylning jag åkt på. Buhu :'(
-
Jo men vi ska inte köra hem och vi ska inte köra någon eller hade behövt köra någon :)MakeitHappen skrev 2014-10-14 16:11:08 följande:Du kan la va "den som kör" ;) den funkar alltid!!
Magkatarr låter som en bra idé,
Har det titt som tätt ändå och käkar omeprazol och novalucol varje dag typ :) -
Jag är så nedrans förkyld och har bara Ipren hemma :( har tagit förut under tidigare graviditeter enstaka gånger och tog en igår men nu vågar jag inte ta idag ändå.... Hinner knte köpa Alvedon heller :( arrhhh
Förresten någon som vet hur det är med nässpray? -
Jag fick 2-3 på bim :) ska köpa nytt nästa vecka se om jag får 3+Milie skrev 2014-10-15 08:15:53 följande:Puh, vad nervös jag hann bli ändå innan 2-3 kom fram. Hur stämmer/stämde digitala CB för er andra som kört med dem? Jag funderar på att köpa ett till för att förhoppningsvis få 3+ om en vecka.
-
Jag hittade Alvedon i väskan! Vet inte vad jag har för nässpray hmm.. Tror det är otrivin givetvis :(
-
Övermogna bananer och röda päron ska vara lösande och få igång magen :)avenell skrev 2014-10-15 08:53:14 följande:Är det någon som är förstoppad?
Jag brukar ha problem med trög mage och nu har det blivit ännu värre.
Är det någon som vet om det är ok att ta 1 msk hela linfrön? Jag har googlat men får så olika svar överallt. Jag vet att man inte ska äta krossade linfrön men jag hoppas att hela är ok. Det brukar hjälpa min mage att hålla igång.
Jag är med hård men tror det är mina piller. Ser inte fram emot järntillskott -
Mm tack. Nu måste jag köpa clementiner