• nihka

Smutsiga sanningar om SD!

Konspirationsteorier, rasbiologi och ren och skär rasism. Här är filmen som sammanfattar sidorna som SD helst mörkar.

Här samlar vi sedan fler smutsiga sanningar som SD helst mörkar - smutsiga sanningar som många som röstat på SD inte känner till eller väljer att blunda för.

">

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-21 19:41
    Här är 24 vidriga åsikter från SD-politiker som mer än var åttonde svensk röstade på:

nyheter24.se/maktkamp24/777308-24-vidriga-asikter-som-mer-an-var-attonde-svensk-rostade-pa

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-10-26 14:01
    Nya fräscha extremister i SDs EU-parlamentsgrupp EFDD:

www.europaportalen.se/2014/10/uppgifter-sd-grupp-tillbaka-i-europaparlament

• Svar på tråden Smutsiga sanningar om SD!
  • Gert
    FDFMGA skrev 2015-07-22 08:14:36 följande:
    Tja, jag har aldrig förstått om Gert är en skicklig parodi på en sverigedemokrat eller inte - men ju mer man hör om SD-klanens framfart desto mindre betydelse har det om han är äkta eller inte. Tja, Gert anser ju att det är normalt med ett Hitleraltare hemma,  i alla fall.
    Tycker du att det är normalt att ha Stalin- och Mao-tavlor hemma på väggen och kommunistpropaganda och diverse kommunistprylar från kriget?
    Vi - jodå, jag tillhörde lögnarna - förnekade problemen, fast vi alla såg dem. Birger Schlaug, 1997
  • FDFMGA
    Gert skrev 2015-07-22 10:56:58 följande:
    Tycker du att det är normalt att ha Stalin- och Mao-tavlor hemma på väggen och kommunistpropaganda och diverse kommunistprylar från kriget?
    Finns mycket som jag anser vara sjukt, Stalintavlor på väggen till exempel.

Men även beteendet att ständigt skylla på andra, SD:s paradgren, som du medvetet eller omedvetet parodierar.

Tänk om någon islamist som ertappats med tändhattar och kopplingar till IS-dyrkan och ett halvt ton sprängmedel, tillräckligt för att säkerhetsavståndet ska ligga på nästan en kilometer.

Herregud. SD-klanen skulle ha vajat av fasa och förtjusning och du skulle ha startat 437 likalydande trådar på FL. 

Själv blir jag inte förvånad över att packet dyrkar Hitler och beväpnar sig med sprängmedel tillräckligt för att kunna döda en jävla massa människor.
    Alla måste böja sina huvuden inför Åkessons briljans vid roulettebordet
  • Gert
    FDFMGA skrev 2015-07-22 11:49:22 följande:
    Finns mycket som jag anser vara sjukt, Stalintavlor på väggen till exempel.

Men även beteendet att ständigt skylla på andra, SD:s paradgren, som du medvetet eller omedvetet parodierar.

Tänk om någon islamist som ertappats med tändhattar och kopplingar till IS-dyrkan och ett halvt ton sprängmedel, tillräckligt för att säkerhetsavståndet ska ligga på nästan en kilometer.

Herregud. SD-klanen skulle ha vajat av fasa och förtjusning och du skulle ha startat 437 likalydande trådar på FL. 

Själv blir jag inte förvånad över att packet dyrkar Hitler och beväpnar sig med sprängmedel tillräckligt för att kunna döda en jävla massa människor.
    Det är ungefär lika många av SD-packet som dyrkar Hitler som av S-packet dyrkar Stalin, Mao och Lenin.

Du är bara för fånig när du gör kopplingar till IS och terroristattentat.
    Vi - jodå, jag tillhörde lögnarna - förnekade problemen, fast vi alla såg dem. Birger Schlaug, 1997
  • FDFMGA
    Gert skrev 2015-07-22 12:00:37 följande:
    Det är ungefär lika många av SD-packet som dyrkar Hitler som av S-packet dyrkar Stalin, Mao och Lenin.

Du är bara för fånig när du gör kopplingar till IS och terroristattentat.
    Knappast. S har en historia av att hålla distans till kommunism - medan SD:s ursprung och samtid har direkta kopplingar till rasism och nazism.

Att packet hade lagt beslag på ett halvt tom sprängmedel och fick hjälp av en kommunpolitiker från SD är ett faktum.

Att du inte förstår hur allvarligt det är med extremister som får tillgång till stora mängder sprängmedel förvånar mig inte.

Jag noterade att sportskytten ansåg att du är saklig och en god retoriker och debattör - det gör inte jag.
  • Gert
    FDFMGA skrev 2015-07-22 12:44:14 följande:
    Knappast. S har en historia av att hålla distans till kommunism - medan SD:s ursprung och samtid har direkta kopplingar till rasism och nazism.

Att packet hade lagt beslag på ett halvt tom sprängmedel och fick hjälp av en kommunpolitiker från SD är ett faktum.

Att du inte förstår hur allvarligt det är med extremister som får tillgång till stora mängder sprängmedel förvånar mig inte.

Jag noterade att sportskytten ansåg att du är saklig och en god retoriker och debattör - det gör inte jag.
    Det är bara förnekelse från dig. S regerar tack vara Vänsterpartiet som var ett kommunistiskt parti på pappret i nästan 70 år. Kallar du det att hålla distans till kommunism?

Och sen var det Göran Persson som sa till några av partiets äldre kvinnliga väljare så här: "Ni kommunister!" Finns på youtube.
  • Rataxes
    Gert skrev 2015-07-21 23:41:59 följande:
    Folk har jag tavlor på Stalin och Mao hemma på väggen. Varför ska man inte kunna ha en tavla på Hitler?

Det finns många som samlar på nazistprylar som inte är nazister, till exempel Ozzy Osbourne och Lemmy Kilmister.
    Ozzy och Lemmy har inga Hitleraltare och är så långt från nazister man kn komma.
    Ödslar inte tid på anonyma nick.
  • Gert
    Rataxes skrev 2015-07-22 12:56:04 följande:
    Ozzy och Lemmy har inga Hitleraltare och är så långt från nazister man kn komma.
    Jag vet att de inte är nazister, men jag har läst deras böcker. Lemmys lägenhet i LA är proppfull av nazistprylar. Ozzy har även sagt i sin bok att han är en stor samlare av nazistprylar.
  • FDFMGA
    Gert skrev 2015-07-22 12:56:01 följande:
    Det är bara förnekelse från dig. S regerar tack vara Vänsterpartiet som var ett kommunistiskt parti på pappret i nästan 70 år. Kallar du det att hålla distans till kommunism?

Och sen var det Göran Persson som sa till några av partiets äldre kvinnliga väljare så här: "Ni kommunister!" Finns på youtube.
    Jag förväntar mig inte att du ska kunna något om den kamp mellan reformister och kommunister som präglat arbetarrörelsen historia.

Lika lite förväntar jag mig att du ska förstå allvaret i att polisen hittar ett halvt ton sprängmedel hos personer med nazistkopplingar - eller finna det onormalt att ha Hitlerikoner hemma.

Däremot. Om polisen beslagtagit ett halvt ton sprängmedel från personer med koppling till jihadism och en S-politiker försökt hjälpa jihadisterna att undanröja bevis, ja då skulle SD-klanen ha varit i extas och FL skulle ha svämmat över av likalydande trådstarter från klananhängare.
  • nihka
    FDFMGA skrev 2015-07-22 13:30:43 följande:
    Jag förväntar mig inte att du ska kunna något om den kamp mellan reformister och kommunister som präglat arbetarrörelsen historia.

Lika lite förväntar jag mig att du ska förstå allvaret i att polisen hittar ett halvt ton sprängmedel hos personer med nazistkopplingar - eller finna det onormalt att ha Hitlerikoner hemma.

Däremot. Om polisen beslagtagit ett halvt ton sprängmedel från personer med koppling till jihadism och en S-politiker försökt hjälpa jihadisterna att undanröja bevis, ja då skulle SD-klanen ha varit i extas och FL skulle ha svämmat över av likalydande trådstarter från klananhängare.
    SD-Gert tycker det är normalt med hitleraltare, och det får han ju tycka, men pratar hellre om Ozzy Osbourne och Lemmy Kilmister än SD-politiken och hans nazistkompis med hitleraltaret som smsade SD-politikern och bad honom hämta tändhattarna till dynamiten som polisen sedan hittade i SD-politikerns bil, som en kommentar till SD-politiken och hans nazistkompis med hitleraltaret som smsade SD-politikern och bad honom hämta tändhattarna till dynamiten som polisen sedan hittade i SD-politikerns bil.

Och han har kallat MIG för idiot om och om igen. Hmm.
  • nihka
    Rataxes skrev 2015-07-22 12:56:04 följande:
    Ja, det är stor skillnad på samlare och nazister, men SD-politikern kanske samlade på tändhattar och hans kompis som kallades för nazist kanske bara är en samlare av rasistpropaganda, nazistprylar och dynamit som ville byta bort sin tändhattssamling mot några fler kilo samlardynamit.
Svar på tråden Smutsiga sanningar om SD!