• nihka

Smutsiga sanningar om SD!

Konspirationsteorier, rasbiologi och ren och skär rasism. Här är filmen som sammanfattar sidorna som SD helst mörkar.

Här samlar vi sedan fler smutsiga sanningar som SD helst mörkar - smutsiga sanningar som många som röstat på SD inte känner till eller väljer att blunda för.

">

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-21 19:41
    Här är 24 vidriga åsikter från SD-politiker som mer än var åttonde svensk röstade på:

nyheter24.se/maktkamp24/777308-24-vidriga-asikter-som-mer-an-var-attonde-svensk-rostade-pa

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-10-26 14:01
    Nya fräscha extremister i SDs EU-parlamentsgrupp EFDD:

www.europaportalen.se/2014/10/uppgifter-sd-grupp-tillbaka-i-europaparlament

• Svar på tråden Smutsiga sanningar om SD!
  • Sensitiveguy
    KillBill skrev 2015-05-21 07:02:49 följande:

Jag tror att det är den avskyvärda SD-genen som är orsaken till allt elände i den här tråden.

Det lär det bergis vara.
  • KillBill

Jag ser att svinet till sverigedemokrat sextrakasserat både kvinnliga och manliga rödgröna politiker.

• KillBill
    Sensitiveguy skrev 2015-05-23 15:07:09 följande:
    Skall bli intressant att se Gert bemöta detta.
    Framförallt skulle det vara intressant att få Gerts kommentar till nihkas inlägg ovan..
  • Gert
    KillBill skrev 2015-05-23 14:07:01 följande:

Ett svin som uppger att han är sverigedemokrat har sextrakasserat kvinnliga rödgröna politiker: www.aftonbladet.se/nyheter/article20839571.ab

Han uppger att han är sverigedemokrat, vilket inte alls behöver betyda att han är det. Antagligen är han en vänsterpartist som är kåt på Dinamarca.
    Vi - jodå, jag tillhörde lögnarna - förnekade problemen, fast vi alla såg dem. Birger Schlaug, 1997
  • KillBill
    Gert skrev 2015-05-23 15:49:38 följande:
    Han uppger att han är sverigedemokrat, vilket inte alls behöver betyda att han är det. Antagligen är han en vänsterpartist som är kåt på Dinamarca.
    Vi - jodå, jag tillhörde lögnarna - förnekade problemen, fast vi alla såg dem. Birger Schlaug, 1997
    Personen i fråga är tidigare dömd för hets mot folkgrupp och olaga hot. Han har hotat att skada anställda på CSN i Sundsvall samt skickat grova rasistiska mejl, dels till arbetsförmedlingen och dels till en villaförening. Sannolikheten för att han är sverigedemokrat är 100%(vilket han själv betraktar sig som).
Svar på tråden Smutsiga sanningar om SD!