BF Juni 2015 - Malmö med omnejd
En tråd för oss med BF Juni 2015 i Malmö med omnejd.
Välkomna!
En tråd för oss med BF Juni 2015 i Malmö med omnejd.
Välkomna!
Jag har hamnat i ett stort dilemma vad det gäller detta med jobb. Vi tog ut spiralen men trodde inte det skulle gå så fort.. Jag tar examen till förskollärare i Januari 2015 och springer just nu på massa anställningsintervjuer. Ska jag eller ska jag inte berätta? Magen säger att jag inte vill berätta förrens efter vecka 12, men etiskt så är det ju inte så shysst mot arbetsgivarna... Vill ju dessutom ha ett fast jobb så försäkringskassan kan räkna på den inkomsten och inte på den lilla jag hade innan jag började studera... Dilemma!!!
I
Jag har hamnat i ett stort dilemma vad det gäller detta med jobb. Vi tog ut spiralen men trodde inte det skulle gå så fort.. Jag tar examen till förskollärare i Januari 2015 och springer just nu på massa anställningsintervjuer. Ska jag eller ska jag inte berätta? Magen säger att jag inte vill berätta förrens efter vecka 12, men etiskt så är det ju inte så shysst mot arbetsgivarna... Vill ju dessutom ha ett fast jobb så försäkringskassan kan räkna på den inkomsten och inte på den lilla jag hade innan jag började studera... Dilemma!!!
I
Är i samma sits, ska skriva på anställningspapprena för min praktik om ca 1 mån...
Haha känns som vi sitter i samma sits allihop ;)
Har fixat en på fb så skriv er mail så lägger jag till er :)
Ja, töser, what to do. Ibland får man väl vara lite egoistisk antar jag och tänka på sig själv (och den lilla i magen). Jag har bestämt mig för att hålla tyst om det iaf till December!
Jag håller med, tänk på vad som är bäst, känns tryggast för dig och det lilla livet i magen. I Sverige har vi sådan tur att vara skyddade av lagstiftning som gravida. Om så bara för en gång, tänk bara på dig själv!
Samma här.
så hur går d för alla... har en gråt dag idag.. suger stort.. och den här omotivationen till allt... mår nog bra annars