Inlägg från: Ellonbellon |Visa alla inlägg
  • Ellonbellon

Sommarbebisar 2015

Är i vecka 5 nu (4+2) och jag känner mig glad för var dag som det inte kommer blod. Puh!

Jag försöker äta bra men åt så klart en typ av skinka idag, man blir ju så orolig, fast jag tror inte det är någon fara.

Har varit väldigt trött i en vecka, men tycker det har lättat lite idag. Fast kan ha fel... vi får nog bara vänta och se! Tuttarna gör bara mer och mer ont för var dag och "mensvärken" kommer och går.

Och jag borde få mitt barn omkring den 8 juli :) En riktig sommarbebis alltså!

• Ellonbellon
    Missyk skrev 2014-11-02 22:29:17 följande:
    Svårt att ta in att man.är gravid :)
    Verkligen! Tror det kommer mer nåar det syns att man är gravid och inte bara en uppsvälld tjockis ;)
  • Ellonbellon
    MakeitHappen skrev 2014-11-03 12:51:35 följande:
    Vecka 9 (8+6)
    Okej :/ Det är ju vanligt med lite blödningar! Hoppas det bara är en liten nidis!
  • Ellonbellon
    Missyk skrev 2014-11-03 13:25:12 följande:
    Vilken vecka.är du i?:)
    Jag är i vecka fem, fick mitt efterlängtade + i torsdags! :)
    Du då?
    MakeitHappen skrev 2014-11-03 13:05:18 följande:
    Ja hoppas det! Kom inget när jag kissa innan... (Är på jobbet) så får kolla nästa gång jag måste kissa... Man blir orolig så fort nått inte står rätt till :o
    Förstår det, varje gång jag går på toa är jag så himla rädd för att se blod. Har du försökt länge?

• Ellonbellon
    amandamoller skrev 2014-11-04 16:00:35 följande:

Nu har magen svullnat ner lite men höfterna värker som f*n... Konstigt då jag bara är i vecka 5.. Känns även som att jag får sammandragningar då och då :s Fick både sammandragningar och foglossning väldigt tidigt i min första graviditet också men inte SÅHÄR tidigt! Ingen annan som känt?? Ska prata med bm om detta men hon lär väl skatta åt mig.. Sammandragningar i vecka 5 liksom.. hm..

Halland här!!

Jag har också ont i höfterna redan, vecka 5!
  • Ellonbellon

Är på 4+4 idag... :)
    Ska på tidigt ul den 18 november, vill bara se ett hjärta som slår!
    tog kort på magen i fredags för att ha något att jämföra med, och den är sjukt svullen idag om man jämför. Om det fortsätter i den takten lär det ju bli svårt att hålla hemligt till efter nyår! =0

• Ellonbellon
    MakeitHappen skrev 2014-11-05 07:21:53 följande:

MF igårkväll så ja lämnar denna tråd för denna gång.. :( hoppas kunna återvända hit!!

Nej, vad tråkigt att höra!! :(
  • Ellonbellon

Blir så ledsen för er som fått missfall, och lever själv med tankarna om att det kan ske. 17 försök tog det innan +:et kom så jag vågar inte tänka tanken på vad jag gör om det blir mf! Lider så med er!!

Själv går jag imorgon in i vecka 6, och i helgen ska alltså hjärtat börja slå och det är väl en av dom tuffaste delarna, så jag är väldigt nervös, vill bara att helgen ska gå fort.

Styrkekramar till alla!!

• Ellonbellon
    nygift skrev 2014-11-07 09:00:02 följande:

Fan jag blöder!! När jag går på toaletten o torkar mig så kommer det blod shit nu är jag väldigt orolig

Nej! Hoppas det bara är en normalblödning! Är ju tydligen väldigt vanligt att få det i vecka 6 och 7 om jag förstått rätt. Minns inte vilken veckor du är i?
Svar på tråden Sommarbebisar 2015