• monn

Pergotime start Oktober 2014

Jag tycker det börjar bli så jobbigt att gå och leta symptom hela tiden. Jag skall till RMC och lämna blodprovet när mensen kommer, hoppas på IVF då! Känner mig peppad på detn:)

joss82 skrev 2015-01-04 09:46:30 följande:

Spännande!! Min temp sjunker långsamt nu, antar att mensen kommer. Tycker också att brösten börjat ömma mindre, de har varit superspända senaste dagarna. :(.

• monn

Mensen uteblev igår, fortfarande hög temp idag, tog detta testet och kan man inte ana ett tunnt tunnt tunnt streck? Eller har jag fel?

Haha :)
  • monn

Jag anar också ett litet ett!! Tänk om alltså!

joss82 skrev 2015-01-05 07:59:00 följande:

Jag anar ett streck! Hoppas!

• monn

Nej färgen är högst otydlig. Bim idag, äl +12, jag tar ett nytt imorgon om inte mensen dyker upp!

lantlivet skrev 2015-01-05 08:32:51 följande:

Ser något men kan inte se vad de är för färg :/

Vänta nån dag till å testa igen om ej mensen kommer :)

• monn

Usch! Håller tummarna för nästa månad :)

joss82 skrev 2015-01-05 10:01:08 följande:

Och där kom mensen ja...:(

• monn

Inget streck idag, helt blankt. Måste ha varit ett spökstreck? Vart ju för bra för att vara sant! Dock ingen mens... :/

• monn

Känns otroligt, men tack:) jag vill att mensen skall komma så att jag kan gå och lämna prover på rmc för att få en ordentlig utredning!

joss82 skrev 2015-01-06 09:21:52 följande:

Åh, tråkigt! Hoppas ändå att mensen håller sig borta och du får två fina streck i morgon!

• monn

Ibland behöver man en paus. Och något annat att se fram emot! Vi har nyss bokat en resa, känns bra att ha tankarna på annat håll. Kram!

joss82 skrev 2015-01-06 11:18:43 följande:

Här blir det bebisuppehåll en månad. Inga piller, inga temp-mätningar, inga äl-test. Återbesök hos gyn 2/2, då drar vi igång igen. Känns rätt okej.

• monn

Jag fick mens i förrgår! Så det vart nog ett spökstreck, eller tidigt missfall, för det kom väldigt stora klumpar först dagen och jag har haft riktigt ont. Nu har jag dock varit och lämnat blodprover på RMC Malmö för att få en ordentlig utredning :) så jag blickar framåt! Hur går det själv? Har du fler kurer Pergotime?

joss82 skrev 2015-01-08 07:19:13 följande:

Hur har det gått för dig, monn?

• monn

Jag tycker också det blir skönt att pausa! Ladda batterierna! Min man skall lämna ett spermaprov till och jag ett blodprov till, så får vi se vad det ger! Hoppas du får klara besked i februari:)

joss82 skrev 2015-01-08 07:47:22 följande:

Ok, synd. Men det låter ju som att det skulle kunna vara ett missfall. Jag ligger lågt den här månaden och tar inga tabletter. Ska tillbaka till gyn 2/2 då vi får svar på spermaprov mm. Avgör efter det hur vi fortsätter. Känns lite skönt att släppa det en månad.

Svar på tråden Pergotime start Oktober 2014