• monn

Pergotime start Oktober 2014

Men oj! Vad märkligt! Hoppas det håller sig :)

lantlivet skrev 2014-12-11 11:45:09 följande:

Min bm ringde ny och hon hade fått mitt mail om att jag var gravid. Så då sa hon att de kan va en kemisk graviditet där ägget är befruktat men ej fäst. Isf kommer en blödning typ nästa vecka. Så jag skulle vänta en vecka och ra ett nytt test pm ja ej fått mensen. Varför meddela dom inte sånt innan så att man slipper då upp hoppet och sen ska dom krossa de lika fort.?

Nä se du tan bm, jag är gravid och kommer förbli det till augusti. Tack för din positivt glada inställning. Pfft, ja tänker föortsätta vara glad över dehär å vårt lilla knyte!!!

• monn

Wow! Härligt :) grattis!

fluffan84 skrev 2014-12-12 04:04:51 följande:

nähäpp mitt bredband ligger nere och min mobil vägrar lägga upp bilden hursomhelst så tog jag ett till gravtest och det var positivt och starkare än mitt första test! :) hoppas det håller i sig

• monn

Spännande! Denna gången måste det ta sig! Jag tror jag kommer få äl på söndag eller måndag! :)

SsaraL skrev 2014-12-15 07:04:36 följande:

YAY, glad gubbe på ältest idag! Myste igår trots att sambon har 40 graders feber haha! Ska försöka få honom i säng idag med ;) Sen bara be (trots man inte är religös MEN om Gud ger mig en bebis så ska jag försöka tro att han finns på något sätt ;)

• monn

Men grattis!! Vad härligt :) bättre julklapp finns ju inte!!

Hoppassnart skrev 2014-12-17 14:15:39 följande:

Tror inte det är sant!! God jul till mig!

• monn

Åhh mysigt med hund! Vilken ras? :)Jag skall ha äl imorgon, får se om den kommer :)

SsaraL skrev 2014-12-21 12:32:26 följande:

Har varit frånvarande men tänker på er och läser genom allt vad ni skriver! Känns skönt att ha er här som ett plank.

Väntar på bim nu, snart 1 vecka sedan äl. Varit sjuk hela veckan, men börjar bli bättre! Har dessutom fått en bebis i vår familj! Det har flyttat hem en valp hos oss så vi har fullt upp haha! :D

• monn

Förresten, Pergotime är tydligen slut hos tillverkaren!! :o

• monn

Kul för dig ;) jag har inga kvar... Men det är kanske bra med en paus! Jag skall dock lämna blodprov för barnlöshetautredning i januari, så det är väl lika bra..

lantlivet skrev 2014-12-21 17:47:56 följande:

Det är vanligt. De finns bara en tillverkare. Min bm varnade för det. Tack å lov funkade första kuren. Så jag har 2 kvar.

• monn

Ja det känns trist.. Man börjar liksom tänka i banorna, tänk så är det större chans att få äl om man äter flera kurer på rad och om det är som att börja om helt när man hoppar över en månad! Hoppas de tillverkar mer snart :)

joss82 skrev 2014-12-21 17:59:54 följande:

Oj, det var illa!! Vet inte hur det blir med mina kurer framöver eftersom jag just bytt gynekolog, får väl se. Hoppas så att jag får äl på min dubbelkur nu! Borde komma nu i dagarna.

• monn

Usch, jag känner mig helt förvirrad. Förra kuren fick jag äl på dag 18, idag är det dag 18, igår fick jag ett starkare streck på testet, imorse svagare. Känns jobbigt och väldigt hopplöst.

joss82 skrev 2014-12-22 08:19:03 följande:

Ok. Jag är på dag 16 nu. Inte testat idag. Fick positivt test på dag 15 förra kuren. Hoppas det kommer en glad gubbe idag eller möjligen i morgon. Kände verkligen av det väldigt tydligt igår, men nu har det lagt sig igen?

• monn

Igår testade jag två gånger, skulle jag haft stegringen inatt då kanske? Jävla otur då. Min gyn sade att man hade positivt i ett dygn...

lantlivet skrev 2014-12-22 11:10:13 följande:

Testar du med stickor så kanske du missade stegringen igårkväll?

Svar på tråden Pergotime start Oktober 2014