Pergotime start Oktober 2014
Haft det till och från i 2 år så vetefan om det någonsin kommer gå över :(
Undrar om man kan få reda på exakt vad som orsakar det och isf vad man bör göra =/
Haft det till och från i 2 år så vetefan om det någonsin kommer gå över :(
Undrar om man kan få reda på exakt vad som orsakar det och isf vad man bör göra =/
Har varit och fått hjälp men det kommer tillbaka..hur ska dom kunna ta reda på varför jag får det ?
Såklart stängde kvinnokliniken kl 14 så de blir prov på måndag. :(
Hej allihopa. Jag har en liten undran.. I onsdags började jag med min första Pergotime-kur ( 2 tabletter dagligen ) och både i onsdags eftermiddag och igår så började jag blöda. Min mens tog helg slut i tisdags så det kändes inte som mens, utan det kom riktigt med blod bara. Är det någon som börjat blöda i samband med en Pergotime-kur?
Satt nyss och räkna dom vi kände som är gravida. 14 st! Hur sjukt är inte det??? Eller ja vi känner inte alla personligen. Men vi har sett och pratat .. Har på Facebook.
Där kom mensen! Bättre lycka nästa månad!
Jag förstår inte riktigt hur det hänger ihop. Uppenbarligen påverkade pergotime min cykel rätt mycket eftersom jag fick positivt äl-test på dag 15 istället för dag 20-27 som jag brukar. Men ändå verkar den inte ha gett mig någon ägglossning? Hur hänger det ihop?
Hoppas att det är poistivs symptom! Vi ger inte upp:)
Denna månaden skall jag inte testa något innan mensen kommer, skall bara tempa varje dag. För det vart klockrent att tempen gick ner när mensen kom! Så slösar man inte en massa onödiga test! Vi kommet klara det :)