Pergotime start Oktober 2014
Jag började tempa en vecka efter är typ, samma varje dag och dagen jag fick mens gick den ner 0,4! Häftigt att man kan kontrollera det så :)
Jag började tempa en vecka efter är typ, samma varje dag och dagen jag fick mens gick den ner 0,4! Häftigt att man kan kontrollera det så :)
Får riktigt mycket flytningar med pergotime. Har annars aldrig flytningar! Men nu typ känner jag hur det rinner till och de är typ lotion/vita/vattniga flytningar nu innan eventuellt ägglossning.. Får ni också mer?
Känner mig så himla ofräsch för är inte alls van vid detta..
Kör med trosskydd, klarar inte av om trosan är blöt! Värsta som finna typ haha!
Åh! Håller Tummarna att du plussar!
Ska försöka skippa ägglossningstest och köra varannan dag denna månaden som senaste 2 åren haha!
Har du ett svagt streck är du gravid!!! Vad härligt :):):):) grattis!! Lägg upp bild!
Testade för en timme sedan med ett testa tidigt rfsu test och det var ett vääääldigt svagt streck visade min sambo också och han sa det var något där.. men ska testa om en vecka igen för vågar inte riktigt tro på det än!
Jag skickade bild till en av mina bästa vänner och hon sa att när hon blev gravid hade hon också väldigt svagt streck i början..
Grattis till dig lantlivet!
Jag hoppas det håller i sig för oss båda..
Min kompis sa mitt var positivt men jag vågar inte tjoa än :)
Ingen aning faktiskt när jag har bim.. hade en cysta som sprack som störde cykeln i 4 månader.. gick till gyn för jag hade sjukt ont och blödde mkt..
hon sa den äntligen var borta och sa jag kan få pergotime eftersom vi inte haft en riktig chans på ett tag.. sen sa hon vilket datum jag skulle börja med pergo..började egentligen dagen efter jag slutat blöda helt så för o göra cykeln längre.. därför vet jag inte riktigt.. dag 28 idag om första dagen med pergotime räknas som dag 5..
när har du bim?
jag ska testa nästa helg igen tänkte jag
Hearts, ditt är starkare än mitt. Mina syns knappt å ja är på Äl+10. Ska testa imorgon igen.
Fluffan, tycker absolut de ser positivt ut! Testa igen om 1-3 dagar så blir det betydligt starkare då de dubblas varannan dag.
Såhär svagt är mitt . Ser ej vad de är för färg. Hoppas på bättre imorgon! 
Ser grått ut. Men de är ju första strecket hittills så lite hopp finns ännu 
Kan absolut se något! Hoppas det blir färgat imorgon! :D