SsaraL skrev 2015-01-14 14:13:47 följande:
Håller fortfarande alla tummar för er tjejer!
Går snart in i vecka 8 enligt senaste mensen, och mår SKIT. Haft konstant migrän i 1 vecka nu men får ingen hjälp för det finns ingen hjälp! Får helt enkelt stå ut! =)
Hur går det för er? Såg att många har paus, men ni andra? Går det bra? Kan man få tag i pergotime igen?
Fy så jobbigt det lät du! Ja har oftare huvudvärk sen ja blev gravid. Men inte sådär jobbigt.din stackare! Du får kanske gå på lite massage om du harpänningar i rygg och nacke.
För mig går det bra. Va iväg och lämna prover inför inskrivning den 26. V10 (9+0) idag enligt min ägglossning. Men i v 9 (8+4) enligt deras räkning och min senaste mens. Så de skiljer ju bara 3 dagar men ja tro jag har mer rätt känns de som då jag vet när ägglossningen skedde :) växtvärk ibland och svullen som ja vet inte vad på kvällarna. På morgonen vara en liten kurva från blygdbenet som art ja va kissnödig typ. Inte gått upp något ännu.
Hoppas på tidigt ul då vi är oroliga för tvillingar. Då hon ja träffa idag skulle framföra det till min bm vi ska träffa :) håll tummarna!!
Om jag visste att ja inte behövde pergotime igen skulle ja lämna tbx mina till apoteket. Men man vet ju aldrig. Har ju inte passerat den magiska gränsen ännu. Men ja är inte orolig för mf.