Pergotime start Oktober 2014
Usch vad jobbigt :( kanske är pga spolningen de drar i äggstockarna. Får du börja med dubbelkuren utan att ha fått mens?
Själv är jag på äl + 5,6 nånstans. Skulle gissa på 5. Önskar tiden kan gå lite fortare så ja får lämna blod nångång. Å kan börja testa. Tog faktiskt ett test idag, kan inte se nå alls när jag inte redigerat, men de är inte så konstigt då säkert ägget ej fäst än om de nu blev befruktat :) svullna bröst och ömma bröstvårtor.
BIM+5, ingen mens, inget plus, inget mer än bara extrema äggstockssmärtor. Skjut mig.... eller nått. Känns lite som om någon drar taggtråd genom mina äggstockar.
Var på vul igår, tunn, fin slemhinna som om jag haft mens, äggblåsorna hon såg sist är borta. Suck, suck! Så idag blir det dubbel kur. Hej och hå, stackars lilla, lilla kroppen. Hon var lite osäker på varför jag inte fått nån mens, men jag verkade, på proverna, ha haft ägglossning. Högst oklart helt enkelt. Jag fick lämna en hög med prover och hon spolade mina äggledare. AJ! Men lite smärta ska man väl stå ut med för att få till den där snorungen....