• lantlivet

Pergotime start Oktober 2014

Teststräckan ska va lika starkt eller starkare för att det ska va positivt sägs det. Ja har aldrig fått utslag då ja aldrig haft ägglossning.

monn skrev 2014-11-09 16:40:31 följande:

Okej tjejer, ni lär ju som jag ha tagit många ägglossningstester. Jag har jättesvårt att tyda dessa, så jag slutade med dem och började med digitala. Detta är gamla test från innan jag började med Pergotime. Är inte det vänstra positivt ändå?

• lantlivet

På min skärm ser de inte lika starkt ut dock. Nä, men har du Pergo nu eller?för då spelar ju testet ingen roll :)

monn skrev 2014-11-10 06:03:22 följande:

Detta är väl den gången, enda gången jag trott att jag haft ägglossning, på testet tilö vänster, men jag hade nog inte det ändå!

• lantlivet

Heja heja!!!!!

SsaraL skrev 2014-11-11 06:51:43 följande:

Herregud, tjejer! Fick en glad gubbe på mitt ägglossningstest idag! HELT SJUKT! Har ALDRIG fått utslag på dessa snart 2 år!!!! Nu jävlar måste vi ligga i! :D Hoppet är tillbaka!

• lantlivet
    Kingston skrev 2014-11-11 09:06:59 följande:

Kan jag hoppa in här?

Har inte hunnit läsa igenom allt men kände att jag kanske skulle passa in här?

Har snart avslutat första kuren med pergotime. Det verkar inte som om det gick vägen för oss och jag ska erkänna att jag känner mig rätt deppig!

Vi har försökt få vårt andra barn i över 1,5 år nu och det börjar kännas som om det aldrig kommer bli våran tur...

Välkommen :)

Trist att de ej funka första gången. Men ge inte upp.

Vi har kämpar lika länge med första å inget än :) visst finns det dagar man mår dåligt men de måste man få. Se det fina i ert första barn om de inte skulle funka att få ett andra :)

Har börjar tänka att går det inte när vi försökt då får ja leva utan barn. Många gör det och de verka leva rätt bra liv så då kan ja väl göra det jag med. Dock lär ja bli ensam men de får väl va så då. Inget jag kan påverka :)
    SsaraL skrev 2014-11-11 09:16:55 följande:

Känns så himla roligt!! Nu är det mannen som får prestera och ge mig en unge! :D

Exakt ;) haha
  • lantlivet

Hade du drt lila eller rosa äl testet? Det lila får man ju en blinkande vid hög fertilitet och fast gubbe vid maximal(då ägget släppt eller ska släppa) ja fick endast blinkande då ja ej har de hormonet som behövs för att få lossning lr fast gubbe.

• lantlivet
    SsaraL skrev 2014-11-11 18:59:24 följande:

Har det rosa! Då visade det en glad gubbe i morse... Well, får göra det bästa utav det och hoppas jag bara får utslag på morgonurin :)

Ja tro inte det är lika säkert som de lila.en ja är inte säker. Kan ju ha fel. Hoppas ju såklart att du hade äl!! :) köp deg lila om de blir en nästa gång :)
  • lantlivet

Den lila viar på 2 hormoner tro ja medan den rosa visar på bara ett. Ja har ju inte testat den rosa så ja vet ju inte vilket. :) nä stickorna är ju värdelösa ;) å jobbigt å tyda strecken hebe

Du får googla , eller ja kan googla :p

SsaraL skrev 2014-11-11 20:45:46 följande:

Nja, jag tog de för behöver egentligen bara veta direkt när äl är. Stickorna från typ testlagret gav ju aldrig utslag. Ska testa både billiga och mina rosa imorgon bitti igen och se! Skoj :) Men har jag fått glad gubbe har jag väl äl? Det kan väl inte visa så fel?

• lantlivet

Jo jag tro de ändras rätt fort, därför många missar med stickorna med streck, för de tar för sällan ,

SsaraL skrev 2014-11-11 20:44:24 följande:

Ja, men hade ingen vid 16 när jag kom hem från jobbet?! Kan det ändras så snabbt? Ligger nu med benen och mutti i vädret så simmarna kan simma snabbare ner hahah

• lantlivet

Dy harm nog ägglossning typ idag LR imorgon , de rosar visar bara lö hormonet å de är de som behövs för att släppa ,medan de lila visar öh och östrogen å de gav utslag för mig pga östrogenet. Så du kan va lugn å pippa på ;) hehe

• lantlivet

Ja säg inget, de har jag aldrig gjort, de blir så tråkig stämning under sexet då skulle ja tro :) som att de bara blir för att producera ett barn,. Man vill ju njuta oxå ;)

Då är de nog på g ;) heja äggstockar !

SsaraL skrev 2014-11-11 21:57:19 följande:

Tack! Vi ska ligga i nu!

Sambon frågar VARJE dag om jag fått ägglossning, men tänker inte säga något för han kanske får värsta pressen på sig haha!

Har fruktansvärt ont i tjejmagen nu ikväll. Kan knappt gå och får gå hukad, haha..

Svar på tråden Pergotime start Oktober 2014