• liberotutte

Sambon onanerar när hon tror att jag sover

Hej ! nu är det så att jag märkte för ett par veckor sedan att min sambo ligger och onanerar när hon tror att jag sover.

till en början när jag märkte detta så blev jag lite halvkåt. men nu börjar det gå över till en liten irriterande känsla.

vi har grymt sex.
    jag är den som verkligen är på har näst intill inga gränser älskar att experementera osv, jag slickar mer en gärna hennes fitta, slickar hennes fitta gör jag ofta till hon kommer.

jag är snygg muskellös och har en stor och lång kuk som hon säger att hon älskar.

men jag blir sjukt förvirrad av detta onanerandet.

främst till er tjejer kan det vara så att hon blir kåt av känslan att jag sover och att hon kan bli påkommen.
    eller saknar hon något ?

till er killar :har ni vart med om nått liknande ? vad hände , hur reagera hon osv . berätta !

tack på förhand !

p jag är 24 hon 27 och vart tillsammans i 8 år

• Svar på tråden Sambon onanerar när hon tror att jag sover
  • Anonym (Natt)

Min fru kan göra det flera gånger i veckan men hon gör det i sömnen. Jag fick inte kontakt med henne när hon höll på. När man frågade på morgonen så viset hon inte vad jag pratade om. ????

• Anonym (Herr)

Jag har alltid uppmuntrat min fru att onanera, man får en öppen och kåt fru tillbaka. Så till alla kvinnor sköt om eran fitta.

• liberotutte

Okej har du sagt till din fru va hon göt i sömnen ?

Vad sa hon och har hon fortsatt med det ?

• shandy

Jag gillar det. Också på soffan när han spelar så där i smyg (; inte för att jag saknar nåt men för de e spännande

• Anonym (Natt)

Ja som jag skrev så visset hon ingenting men hon gjorde det i natt igen..

• Gnagetmange
    liberotutte skrev 2014-10-16 14:25:00 följande:

Hej ! nu är det så att jag märkte för ett par veckor sedan att min sambo ligger och onanerar när hon tror att jag sover.

till en början när jag märkte detta så blev jag lite halvkåt. men nu börjar det gå över till en liten irriterande känsla.

vi har grymt sex.
    jag är den som verkligen är på har näst intill inga gränser älskar att experementera osv, jag slickar mer en gärna hennes fitta, slickar hennes fitta gör jag ofta till hon kommer.

jag är snygg muskellös och har en stor och lång kuk som hon säger att hon älskar.

men jag blir sjukt förvirrad av detta onanerandet.

främst till er tjejer kan det vara så att hon blir kåt av känslan att jag sover och att hon kan bli påkommen.
    eller saknar hon något ?

till er killar :har ni vart med om nått liknande ? vad hände , hur reagera hon osv . berätta !

tack på förhand !

p jag är 24 hon 27 och vart tillsammans i 8 år

Hej! Du bör respektera att hon har rätt till ett eget sexliv med onani lika mycket som du också har rätt till det. Att onanera betyder inte att man tycker mindre om sin partner. Ibland vill man ha fisk ibland kött men det betyder inte att man tycker sämre om fisk. Jobba lite på din egen trygghet och bränn inte din energi på att bli irriterad på din sambo. Lycka till! Med vänlig hälsning
  • Anonym (Runken)

www.familjeliv.se/forum/thread/51344268-min-kille-ligger-o-runkar-nar-jag-sover-bervid/1

I denna tråd ligger en man och runkar bredvid, vad han tror, är en sovande partner, och då ska han minsann respektera att hon inte vill att han ska runka där utan sluta, gå ut på toan etc. Någon blir äcklad och en hade t o m skrivit att hon skulle skära kuken av honom och stoppa den i munnen.

Inte för att dra upp könsfrågan, men vad är skillnaden?

Är kvinnor känsligare än män?

• Anonym (T)

Jag har en väldigt trött man som somnar på fem röda. Först i soffan vid tidig timme och zombievandrar till sängen. Så många gånger blir det inget sex pga hans trötthet. Därmed kan jag onanera i soffan, toan eller bredvid honom i sängen när han sover.

Även när vi haft sex kan jag känna mig sugen på mer trots 2 eller mer orgasmer så när han somnat kan jag fixa fler orgasmer till mig.

Igår hade vi sex men ingen kom. Jag onanerade med han stående på knä mellan mina ben samtidigt som han också onanerade. Båda kom tillslut.

Eller så kommer det en krypande känsla när man försöker somna och så river man av en orgasm för att bli av med krypkänslan och kunna somna.

Onani är okej så länge det gemensamma sexlivet går först. Host...

• Anonym (Mogen man)
    Anonym (Runken) skrev 2014-11-16 20:56:20 följande:

www.familjeliv.se/forum/thread/51344268-min-kille-ligger-o-runkar-nar-jag-sover-bervid/1

I denna tråd ligger en man och runkar bredvid, vad han tror, är en sovande partner, och då ska han minsann respektera att hon inte vill att han ska runka där utan sluta, gå ut på toan etc. Någon blir äcklad och en hade t o m skrivit att hon skulle skära kuken av honom och stoppa den i munnen.

Inte för att dra upp könsfrågan, men vad är skillnaden?

Är kvinnor känsligare än män?

Visst är det märklit att det alltid anses äckligt när en man onanerar nära sin sambo jämfört med om kvinnan gör det....
  • Anders 386
    Anonym (Mogen man) skrev 2014-11-18 12:56:47 följande:
    Visst är det märklit att det alltid anses äckligt när en man onanerar nära sin sambo jämfört med om kvinnan gör det....
    Vet inte om det är så märkligt...
    Det är bara en av alla skillnader mellan män och kvinnor. Mäns sexlust har alltid varit lite tabu o äcklig. Hur ofta ser du tex en erigerad penis i konsten? Vi får stå ut med att vara lite äckligare än kvinnor, men det är ju liksom bara som det är.Glad
  • Q tankar
    Anonym (Mogen man) skrev 2014-11-18 12:56:47 följande:
    Visst är det märklit att det alltid anses äckligt när en man onanerar nära sin sambo jämfört med om kvinnan gör det...

Vet inte om det är så märkligt...
    Det är bara en av alla skillnader mellan män och kvinnor. Mäns sexlust har alltid varit lite tabu o äcklig. Hur ofta ser du tex en erigerad penis i konsten? Vi får stå ut med att vara lite äckligare än kvinnor, men det är ju liksom bara som det är.Glad
    .... och i vilken värld lever ni?

I konsten - är det männen som har regerat och de har väl inte varit tillräckligt homsexuella av sig... för om du tittar på den antika konsten (Rom) där det var mer normal för män att ha sex med unga män än vad det är idag... så fanns det mycket erotisk konst på män...kanske inte statyetter med erekterade penisar...men absolut erotiskt måleri på tyger, väggar och tavlor.

Å vart sjutton finns en våt vagina i konsten.......

Det är inte ett dugg äckligt när mannen onanerar nära sin sambo!! 
    "Amare et sapere vix deo conceditor"
  • Anonym (Mogen man)
    Q tankar skrev 2014-11-18 21:07:38 följande:
    .... och i vilken värld lever ni?

I konsten - är det männen som har regerat och de har väl inte varit tillräckligt homsexuella av sig... för om du tittar på den antika konsten (Rom) där det var mer normal för män att ha sex med unga män än vad det är idag... så fanns det mycket erotisk konst på män...kanske inte statyetter med erekterade penisar...men absolut erotiskt måleri på tyger, väggar och tavlor.

Å vart sjutton finns en våt vagina i konsten.......

Det är inte ett dugg äckligt när mannen onanerar nära sin sambo!! 
    NU tyckte ju det flesta tjejerna i den andra tråden att det var snudd på väldtäckt...
  • Anonym (SA)

Gör henne sällskap?
    själv tkr jag det är spännande att göra de när min man sover, jag gilla4 att låna hans hand till och med och det har han inga problem med.

• pojken81
    shandy skrev 2014-11-16 17:42:54 följande:

Jag gillar det. Också på soffan när han spelar så där i smyg (; inte för att jag saknar nåt men för de e spännande

Märker han inget alltså?
  • Anonym (**_)

Jag gör det ibland för att jag måste, kan inte sova annars. Hoppas du inte är min sambo Förvånad

• Q tankar
    Anonym (Mogen man) skrev 2014-11-19 11:20:48 följande:
    NU tyckte ju det flesta tjejerna i den andra tråden att det var snudd på väldtäckt...

Ja...de kvinnorna kan inte ha varit med om mycket i sitt liv som lägger sån grov association på något så vackert som en annan människas lust - deras pojkvänner till råga på allt!!!

Om vi alla bara skulle sluta dölja det vi verkligen vill och börja kommunicera det och i det börja lyssnade på varandra och försöker förstå - så skulle många finna mycket större tillfredställelse i varandra.

Vare sig de ligger bredvid och tillfredställer sig själva eller när de vill utveckla den sexuella relationen med näring och förnyelse!!

"Amare et sapere vix deo conceditor"
Svar på tråden Sambon onanerar när hon tror att jag sover