HJÄLP ÄR JAG FRIGID?
Snälla finns det någon därute som kan ge mig tips.
Jag har sedan sena tonåren varit sexuellt aktiv..haft långa givande och tillfredställande förhållanden och lyckligtvis aldrig tillhört den kategorin av kvinnor som har problem med torra slemhinnor minskad lust eller svårt att nå orgasm.
Jag gick igenom en skiljsmässa för 2 år sedan men separerade inte förrän för ett halvår sen..kärleken tog slut som kärlekspar och blev mer som en bror syster relation där sex uteblev. Nu efter separationen vill jag börja "leva livet" och har mött några fantastiska män..helt i min smak "Hot as hell" Men nu till det stora MEN!!!
Jag tänder inte på dem..jag verkar inte ha förmågan att bli sexellt upphetsad längre..har verkligen försökt ALLT..både själv och med en man. För att vara väldigt rak och poängtera HUR illa det är, kan jag berätta att en underbar man gjorde ALLT han kunde..gav sig fasen på att han "skulle få till det för mig" Men efter 45 minuters oralsex bad jag honom sluta för det var bara trist och tråkigt.Visst känslan var väl trevlig men när den inte eskalerade blev den bara tråkig och HAN gjorde absolut inget fel.Jag vill så gärna få sexlusten tillbaka..har varit hos gyn och samtalat om problemet..tagit hormonprover men inga fel går att upptäcka medicinskt.
Mitt sista försök nu var att köpa dyra droppar som man skulle drppa på "stället" som skulle öka sexlusten..ja för någon då men inte för mig.SNÄLLA hjälp!!
Ni som bara vill göra er roliga över detta inlägg göre sig ej besvär med att svara..jag är verklign ledsen och känner mig som en halv kvinna.
Snälla ge tips.