• Sensitiveguy

    När börjar SD anpassa sig till övriga partier?

    Och skalar av sina "värsta" grenar i poliken för att kunna få inflytande?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden När börjar SD anpassa sig till övriga partier?
  • Sensitiveguy
    lennart skrev 2014-10-30 22:11:46 följande:

    Nja, det hade du garanterat gjort för 12 år sen också.

    Just av den orsaken


    Nope.
  • Sensitiveguy
    FiaMedFunkk skrev 2014-10-30 22:10:24 följande:

    Ja, snark.


    Den argumentslöse kvinnan, that's you right?
  • lennart
    Sensitiveguy skrev 2014-10-30 22:20:26 följande:
    Nope.
    "Den argumentslöse kvinnan, that's you right?"

    Nja, verkar väl snarare vara du....
  • FiaMedFunkk
    Sensitiveguy skrev 2014-10-30 22:23:12 följande:
    Den argumentslöse kvinnan, that's you right?
    Eller den som är integrerad med världen. Medans ni förnekar den.
  • Sensitiveguy
    lennart skrev 2014-10-30 22:30:38 följande:

    "Den argumentslöse kvinnan, that's you right?"

    Nja, verkar väl snarare vara du....


    Jag får ju fram mer än "snark"... Att inte lyssna på motståndaren är den obildades sätt att debattera.
  • Sensitiveguy
    FiaMedFunkk skrev 2014-10-30 23:21:04 följande:

    Eller den som är integrerad med världen. Medans ni förnekar den.


    Subjektiva floskler... Bättre kan du.
  • Perplex
    Sensitiveguy skrev 2014-10-30 21:02:41 följande:
    Intelligent strategi att debattera. Inte.
    Perplex skrev 2014-10-30 13:56:51 följande:

    Hur invandrar en svensk till Sverige? Om vi skickar tillbaka alla irakier till irak invandrar dessa till irak då? Måste de söka asyl i irak?


    Klart de invandrar. Men inte i juridisk mening, nej. Men det är ju överbefolkningen vi är emot. Inte människors hudfärg. Därför är det människor generellt man bör förbjuda att komma hit, ur en Sverigedemokrats synvinkel. Borde vara för trovärdighetens skulle åtminstone.Nej, läs ovan.
    lennart skrev 2014-10-30 18:32:33 följande:

    Nja, sd dubblar ju hela tiden sin väljarskara, så 2022 borde vi ju vara en majoritet..


    Krävs ju fler procentenheter av valsmanskåren per dubblat valresultat, noterat det?
    Om du inte begriper att du förkastar exakt samma argument som du själv använder så är det inte någon idé att diskutera med dig.

    SD har aldrig varit emot svenskar vad jag vet, enligt SD blir man inte kines bara för att man åker tunnelbana i Kina till skillnad från vänstern.
  • Perplex
    Sensitiveguy skrev 2014-10-30 22:17:58 följande:
    Det är ju dessa värderingar om t ex kvinnans roll som SD vill intemplentera i detta, inte så himla stor skillnad om man skall hårddra det hela.
    Då vet du inte mycket om mångkulturen du vill ha hit så mycket är ju säkert iaf.
  • Sensitiveguy
    Perplex skrev 2014-10-31 10:23:08 följande:

    Om du inte begriper att du förkastar exakt samma argument som du själv använder så är det inte någon idé att diskutera med dig.

    SD har aldrig varit emot svenskar vad jag vet, enligt SD blir man inte kines bara för att man åker tunnelbana i Kina till skillnad från vänstern.


    Nej, men nu handlar det om människors kostnad. Antingen forsätter man på det spåret eller så erkänner man att det handlar om människors nationalitet. Det är nämligen en annan diskussion.
    Perplex skrev 2014-10-31 10:24:40 följande:

    Då vet du inte mycket om mångkulturen du vill ha hit så mycket är ju säkert iaf.


    Jo då, jag har studerat mycket om de männniskor som kommer hit (av skyddsbehov, inte för att "jag" vill ha dem hit), och deras syn på kvinnor är i vissa fall lika tillbakasträvande, unket konservativ som SD -företrädare / anhängare.
  • FiaMedFunkk
    Sensitiveguy skrev 2014-10-31 01:36:23 följande:
    Subjektiva floskler... Bättre kan du.
    Klart jag kan. Om det finns något värt att bemöta. Men mest är det ju just floskler och känslor man har att bemöta. Subjektiva som känslor brukar vara.
Svar på tråden När börjar SD anpassa sig till övriga partier?