• Sensitiveguy

När börjar SD anpassa sig till övriga partier?

Och skalar av sina "värsta" grenar i poliken för att kunna få inflytande?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden När börjar SD anpassa sig till övriga partier?
  • Sensitiveguy
    FiaMedFunkk skrev 2014-10-31 16:54:06 följande:

Klart jag kan. Om det finns något värt att bemöta. Men mest är det ju just floskler och känslor man har att bemöta. Subjektiva som känslor brukar vara.

Jag undviker gärna sådant och hoppas du gör det med för diskussionens skull.
  • Perplex
    Sensitiveguy skrev 2014-10-31 15:24:07 följande:
    Nej, men nu handlar det om människors kostnad. Antingen forsätter man på det spåret eller så erkänner man att det handlar om människors nationalitet. Det är nämligen en annan diskussion.
    Perplex skrev 2014-10-31 10:24:40 följande:

Då vet du inte mycket om mångkulturen du vill ha hit så mycket är ju säkert iaf.

Jo då, jag har studerat mycket om de männniskor som kommer hit (av skyddsbehov, inte för att "jag" vill ha dem hit), och deras syn på kvinnor är i vissa fall lika tillbakasträvande, unket konservativ som SD -företrädare / anhängare.
    Klart det är en kostnad och klart som fan man får prioritera sitt eget folk först. Hur svårt kan det vara att begripa?
    De flesta som kommer hit har inte skyddsbehov. Deras syn på kvinnor är miljoner gånger bättre än MENA folket och Afrikanerna som ni vill ta hit.
  • FiaMedFunkk
    Sensitiveguy skrev 2014-11-06 21:52:23 följande:
    Det är en debattartikel, inte forskningsfakta.
    Det har jag väl ändå inte hävdat? Please.

Men har du någon forskning att bjuda på som är relevant, så är du välkommen.
  • Sensitiveguy
    FiaMedFunkk skrev 2014-11-06 22:58:47 följande:

Det har jag väl ändå inte hävdat? Please.

Men har du någon forskning att bjuda på som är relevant, så är du välkommen.

Sade inte att du hävdat något alls. Bara betonade att det är meningslöst att framlägga länkar till artiklar...
  • FiaMedFunkk
    Sensitiveguy skrev 2014-11-06 23:37:54 följande:
    Sade inte att du hävdat något alls. Bara betonade att det är meningslöst att framlägga länkar till artiklar...
    Okej, så inga fler länka på forumet till artiklar då?
  • Sensitiveguy
    FiaMedFunkk skrev 2014-11-06 23:41:42 följande:

Okej, så inga fler länka på forumet till artiklar då?

Det avgör inte jag. Jag bara betonade att det generellt sett är ett dåligt sätt att sprida sina åsikter.
  • lennart
    Sensitiveguy skrev 2014-11-06 21:52:23 följande:
    Det är en debattartikel, inte forskningsfakta.
    Kan du peka ut faktafelen i artikeln?
  • Sensitiveguy
    lennart skrev 2014-11-07 18:01:08 följande:

Kan du peka ut faktafelen i artikeln?

Jag sa inte att det inte finns faktabelagda saker i artikeln, men som i alla artiklar så består dem till höger grad av egna åsikter man bör ta med en nypa salt.
Svar på tråden När börjar SD anpassa sig till övriga partier?