Inlägg från: kaplin |Visa alla inlägg
  • kaplin

    äntligen positivt ????

    Äntligen visade Stickan att jag är gravid !
    40 år å 13 år sedan sista graviditeten , vi börjar om å håller tummarna att det går vägen , är ännu bara i vecka fem enligt mina egna uträkningar .
    Fler som plussat ?

  • Svar på tråden äntligen positivt ????
  • kaplin

    Tack å tack det är så härligt att veta att något litet växer i mig .

    Grattis du ska ju snart få bebisen då .

    Var grav annorlunda nu med tanke på åldern ?

  • kaplin
    Kelsson1 skrev 2014-10-21 07:41:05 följande:

    Stort Grattis.
    Är också 40 och gravid smile1.gif . Vecka 6 för mig (5+5 om jag räknat rätt).
    Har en dotter som fyller 3 i december.


    Då kan vi följas åt ???? ska tydligen vara i v 6 åxo ????
  • kaplin

    Tänk att det ska vara så svårt att få utropstecken istället för frågetecken ????

  • kaplin

    Jag har så fruktansvärt ömma bröst , illamåendet kommer nångång ibland bara.

    Mådde jätteilla med mina två andra barn så jag förväntar mig att det kommer på "riktigt" snart .

    Har kväljningar när jag inte ätit på en stund eller om jag ätit nåt sött tex bullar .

  • kaplin

    Oj hoppas det lugnar sig snart igen så du slipper gå sjukskriven så länge .

    Halsbränna från helvetet just nu å mina Novalucol ligger hemma ,såklart jobbar jag till 20 ikväll åxo ????

  • kaplin

    Ja halsbrännan blir värre om jag ligger så det blir upprätt läge när det är som värst.

    Idag skrev vi in oss på mvc ????

    Känns ganska overkligt att jag ska ha en till bebis ????

    Men samtidigt känner jag mig svullen som typ v10-12 men det är ju omöjligt .

    Hoppas du mår bättre snart å slipper ligga , jag har märkt att friska luften får mig att mp bättre men man kan ju inte vara ute å promenera hela dagarna heller????

Svar på tråden äntligen positivt ????