• Lundeberg

    Hur inte bli smittat av Ebola?

    Hej! Jag är så rädd för att bli  Ebola-infiserad! Man säger det är 2 veckor inkubationstid, så snart blir stor skit! Synd att jag inte kan lämna landet nu. Jag har slutat kurser i slaviska språk vid Uppsala universitet, har studerat ryska och serbiska, och kom till Ukraina ett år sedan att studera ukrainska, för att i Uppsala finns inga kvalifiserade kurser i ukrainska tyvärr! Så det är fast ett år som allt det jävla skit händer här och dessutom Ebola är redan här. Läkare vid universitet sa att det är många studenter som blev sjuka, först tänkte alla, det är en vanlig influensa men sedan visade det vara Ebola. Man försökte skriva i medien då och då om viruset men sådana nyheter försvinner snabbt från sajter. Bara...jag såg inga nyheter i svenska om ebola i Ukraina, som jag förstår lyckades ortsoligarker och makthavare mörka sanningen?? Vet inte varför gör de det när de själva ber redan WHO om specialkläder för läkare, men  det är bara strunt som händer här nu, och sedan 10 dagar ska bli mer infiserade och det blir mycker svårare att mörka situationen. Tänker bara stanna hemma, det är den säkraste medeln nu. Vet kanske någon nåra tips hur att inte bli Ebola-infiserat?


    Ukraina, Ebola
  • Svar på tråden Hur inte bli smittat av Ebola?
  • Kunskap i ljuset

    En kort TVnyhets interview med amerikanskan Dr Rima Leibow





    om hur Kollodialt silver kan stärka immunförvaret mkt bra

    /Nu är myndigheterna på K-silver tillverkarna igen som hökar
    , precis som med andra medicin alternativ, och som vanligt Big Pharma FDA och liknande ligger självklart bakom, samma typer som farliga Vacciner,

    f.ö  Kollodialt silver andvändes i läkekonst ända fram till innan Penicilin kom till för dom som inte visste det och det har urgamla traditioner., 
    myndighets regler har gjort att dom som säljer detta måste smyga med att tala om att det fortfarande fungerar , och man får tex  ej skriva ut korrekt läke doserings info på ettiketer etc samt det får endast säljas som "vatten disinfektion"

    You figure out why !

  • Biffus
    Lundeberg skrev 2014-10-23 15:37:35 följande:

    Vet kanske någon nåra tips hur att inte bli Ebola-infiserat?


    Rör inte folk som har dött i Ebola. Rör inte personer som har ebola-symptom.
  • Biffus
    Nerfherder skrev 2014-10-28 20:54:40 följande:

    Kollodialt silver är förbjudet som livsmedel


    Och har ingen bevisad effekt. 
Svar på tråden Hur inte bli smittat av Ebola?