• Anonym (Man)

    Hur stora bröst har ni kvinnor?

    Jag föredrar C.

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hur stora bröst har ni kvinnor?
  • Anonym (Lovle)
    Anonym (Jättejobbigajävlar) skrev 2014-10-27 23:12:30 följande:

    Två par helt naturliga skitjobbiga 80K som bara är i vägen! 


    Och nu är jag gravid också, var ska detta sluta?!


    Your in for a treat. 


    Jag hade liknade när jag blev gravid. När mjölken rann till så nådde jag jag inte runt med armarna framför brösten, det var helt vansinnigt. 


    Ett tips är att ladda upp med en eller två bravado amningsbh, dom funkade även när det var som galnast. www.bravadodesigns.com/shop/eu-en/the-original-nursing-bra-double-plus-style

  • Mamori

    65D - så underlig storlek att den bara finns i specialaffärer och knappt ens där. Mysko. Dock tycker jag att de inte ser så stora ut, klarar penntestet till exempel... de ser typ ut som Bkupor fast är tydligen inte det.

  • Anonym (Man)
    Haskel skrev 2014-10-28 00:38:46 följande:

    Jag har hört min fru nämna något om att hon har ADHD tror jag


    Vilken olustig stämning den kommentaren skapar.
  • Anonym (Man)
    Mamori skrev 2014-10-28 00:43:26 följande:

    65D - så underlig storlek att den bara finns i specialaffärer och knappt ens där. Mysko. Dock tycker jag att de inte ser så stora ut, klarar penntestet till exempel... de ser typ ut som Bkupor fast är tydligen inte det.


    Penntestet?
  • Anonym (Mini)

    C-kupa, men har 65C så de är inte så stora ändå.

  • Anonym (nja)
    Mamori skrev 2014-10-28 00:43:26 följande:

    65D - så underlig storlek att den bara finns i specialaffärer och knappt ens där. Mysko. Dock tycker jag att de inte ser så stora ut, klarar penntestet till exempel... de ser typ ut som Bkupor fast är tydligen inte det.


    Det är för att du har en mindre omkrets som kupan blir större. Hade du haft typ 80 så tror jag nog att du haft B istället. Kupan är inte konstant.

    Jag har också 65, fast H, så du kan ju gissa hur lätt det är att hitta om du har svårt. Jag tycker visst man kan hitta 65 på de flesta underklädesbutiker, men då mest bara i din storlek. Har du bett om hjälp på butiken?
  • Anonym (INGA)

    Kvinna på 28 år, inga barn, HELT platt.
    Har absolut ingen antydan till bröst.
    Mina bröstvårtor är däremot stora och hängiga.
    Lider av detta men får inte ngn bröstoperation av landstinget.

    Lever ensam och har gjort så sedan jag flyttade hemifrån.

Svar på tråden Hur stora bröst har ni kvinnor?