Bf juli 2015
Hej! Tänkte samla alla som nyss fått plus och ha Bf juli 2015!
Första barnet för mig så det skulle vara kul om vi alla kunde följas åt!
Hur har era första veckor som gravid varit?!
Hej! Tänkte samla alla som nyss fått plus och ha Bf juli 2015!
Första barnet för mig så det skulle vara kul om vi alla kunde följas åt!
Hur har era första veckor som gravid varit?!
Hej alla blivande mammor och grattis!
Jag går in i v. 15 idag och är jätte lycklig men kan inte riktigt slappna av då jag haft 2 uteblivna missfall tidigare.
Ibland tror jag mig känna att det rör sig där inne men vet inte om jag inbillar mig :)
När får man kallelsen till ultraljud tro? Längtar så jag spricker!
Hej alla blivande mammor och grattis!
Jag går in i v. 15 idag och är jätte lycklig men kan inte riktigt slappna av då jag haft 2 uteblivna missfall tidigare.
Ibland tror jag mig känna att det rör sig där inne men vet inte om jag inbillar mig :)
När får man kallelsen till ultraljud tro? Längtar så jag spricker!
På besöket hos BM fick jag bestämma var jag ville gå på RUL och vet också att jag kommer få kallelse därifrån. Undrar bara när det brukar komma, men det är väl säkert olika beroende på var man bor och så kanske. Får helt enkelt ha lite tålamod så kommer den säkert snart :)
Vart köper ni mammakläder?
Har bara köpt mammaleggings på H&M och så använder jag långa linnen och tröjor i stretch som man kan ha hela graviditeten.
Jag tänker att det är ju ändå en hel säsong jag ska ha mammaklädern, kanske två om magen är kvar.. Så jag shoppar lite då och då. Kör mest tightS, långa linnen, stora toppar, men också tight topp och kofta.
Tights är ju lätt skönast iaf!!!
Tights är det bästa, det håller jag med om! Ska nog kika på mammatights eftersom de flesta "vanliga" slutar mitt på magen vilket inte är så skönt :)
Btw, någon som har fått cravings efter något särskillt ännu?
Jag äter väldigt mycket äpplen, annars är det nog inget speciellt. Däremot vet jag precis vad jag absolut inte vill äta, och vad jag vill ha för stunden.
Har också börjat äta fiskbullar som jag aldrig gillat innan i hela mitt liv :D
Tights är det bästa, det håller jag med om! Ska nog kika på mammatights eftersom de flesta "vanliga" slutar mitt på magen vilket inte är så skönt :)
Jag äter väldigt mycket äpplen, annars är det nog inget speciellt. Däremot vet jag precis vad jag absolut inte vill äta, och vad jag vill ha för stunden.