Inlägg från: Anonym (Stalin) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Stalin)

    Ska Sverige gå med i NATO?

    Självklart ska vi gå med i NATO! Det skulle vi ha gjort för länge länge sen! Och det borde vara två års obligatorisk militärtjänstgöring för både kvinnor och män!

    Förstår verkligen inte varför vi inte ska ha en kraftfull krigsmakt i Sverige, med all vår teknik kunde vi ha varit en makt att räkna med, inte nåt som skämtas om.

  • Anonym (Stalin)
    Jackson skrev 2014-10-29 16:44:39 följande:

    Nej! Absolut inte!

    Vi ska satsa på en allians inom Norden istället. Fjäskeriet mot USA har pågått för länge och tro fan på att vi skulle åka å stryk av Ryssland om vi gick med i NATO. 

    Sen så funderar jag på om gemene man är helt på det klara med om -OM- det blir ett tredje världskrig så kommer Ryssland och Kina alliera sig med varandra. Vi är rökta oavsett om vi är medlemmar i NATO eller inte.

    Jag anser att vi ska bryta alla förbindelser (förutom samarbete med FN och fokusera på våra grannländer.

    Och införa värnplikt igen, men denna gång inte enbart för killar.


    Vadå fjäskeri mot USA, det är dom vi ska vara vänner och allierade med, den fria världen, inte Kina eller Ryssland där du skickas till GULAG om du öppnar munnen.
  • Anonym (Stalin)
    Anonym (-o-) skrev 2014-10-29 11:56:31 följande:

    Nej. Vi skall jobba för att ta oss ur vår situation som USA:s lydstat, inte trassla in oss mer i sörjan.


    Vi borde bli den 51a staten i Förenta Staterna hellre än att fjärma oss bort från dom.
  • Anonym (Stalin)
    Anonym (-o-) skrev 2014-10-29 23:02:21 följande:
    Den 51:a blir vi inte. Den platsen har Storbritannien tagit. Sverige får i så fall nummer 52. USA lär dock inte vilja ha oss som delstat. Det passar imperialisternas syften bättre att ha en lydstat än en delstat. Medborgarna i en lydstat behöver man nämligen inte ge rösträtt eller ens rätten att leva vidare.
    Jag har absolut inget emot att vi är en lydstat åt Amerikas Förenta Stater. När helvetet brakar lös, om det nu gör det, så ska vi vara glada att vi i Europa och USA är "bröder". The Western World borde hålla ihop i vått och torrt.
    Alexandre Nayle skrev 2014-10-29 17:41:30 följande:
    Nej, det är bättre att vi allierar oss med dem som skickar dig till Guantanamo istället, där du blir torterad. Den fria världen dvs.

    :D
    Varför skulle jag bli skickad till Guantanamo? Jag är inte taliban och skulle om jag kunde ta värvning i US Army om det blev ett världskrig. Mig skickar dom inte till Guantanamo. Jag har alltid varit en stor beundrare av USA.

  • Anonym (Stalin)
    Alexandre Nayle skrev 2014-10-29 23:23:30 följande:
    Du, många som sitter där undrar exakt samma sak varendaste dag, år efter år :) Inte får de något svar.

    Det är lugnt, jag fattar att du är sarkastisk. Inte första dan på Internet för mig :)
    Skärp dig nu, jag är inte det minsta sarkastisk, eller är det svårt för dig att förstå att man faktiskt kan gilla USA?

    Nej du minns väl knappast tiden utan internet?


  • Anonym (Stalin)
    Alexandre Nayle skrev 2014-10-29 23:44:20 följande:
    Nej, ok, ursäkta mig då. Det är bara det att du är så sagolikt kategorisk och fanatisk att jag antog att det är sarkasm. Jag försöker alltid tro gott om folk :)

    Nej, jag minns att jag surfade in på Familjeliv för typ en kvart sedan, allt innan dess är dunkelt.
    "Tro gott om folk", Vad snäll du är!
Svar på tråden Ska Sverige gå med i NATO?