• Anna GBG

BF jun/jul 2015 Gbg, ca 30år

Jag hade gärna följt fler i GBG som ska ha barn runt månadsskiftet juni/juli 2015! Hur ni mår, oro, funderingar, bilder på magar!
    Jag går in i v.6 imorgon och min mage har börjat bli lite sådär poofy

• Svar på tråden BF jun/jul 2015 Gbg, ca 30år
  • NILE90
    yezzo skrev 2014-11-09 17:43:34 följande:

Ja jag vet inte vad som hände idag. Så jobbigt, för det börjar tyna i garderoben vad man ska ha på sig. Just nu känns allt väldigt tajt och som man bara vill slänga av sig det och gå runt i mjukiskläder hela dagarna! Har massa kläder i garderoben som bara samlar damm, borde nog göra mig av med dem....

Jaa här är det bara mjukiskläder som gäller på kvällarna. :)
  • 737 dagar

Min mage är lika degig som innan, ingen större skillnad. Kan ha alla kläder fortfarande o så.. Men jag är ju bara i vecka 6 också..

• yezzo
    737 dagar skrev 2014-11-09 19:05:12 följande:

Min mage är lika degig som innan, ingen större skillnad. Kan ha alla kläder fortfarande o så.. Men jag är ju bara i vecka 6 också..

Kan ju bero på att man knappt får gå på toaletten också, förstoppning är bara förnamnet!
  • AnonymaKlara

Min mage är Inte alls lika svullen nu som för ett par veckor sedan. Då såg det ut som en riktig bebiskula (bilden)! Men nu har jag blivit plufsig istället :(

• NILE90
    yezzo skrev 2014-11-10 06:49:47 följande:
    Kan ju bero på att man knappt får gå på toaletten också, förstoppning är bara förnamnet!
    Samma här. Kan ju gå flera dagar utan att jag har gjort nummer 2. Men jag har börjat äta 1-2 kiwi om dagen, det får i alla fall fart på min mage :) 
  • Jelica

Hejsan! Hänger gärna med i denna grupp. Plussade förra veckan och har BF i mitten på juli någon gång ???? bor i Frölunda, väntar andra barnet och är 29 år.

• Paulas mamma
    Jelica skrev 2014-11-10 07:39:25 följande:

Hejsan! Hänger gärna med i denna grupp. Plussade förra veckan och har BF i mitten på juli någon gång ???? bor i Frölunda, väntar andra barnet och är 29 år.

Hej, välkommen! Jag bor också i Frölunda, väntar andra barnet och är 29 år. Fast jag har bf slutet på juni. :) hur gammal är ditt första barn? Min dotter är snart 12 år så detta blir en riktig sladdis!
  • NILE90

{#emotions_dlg.flower}BF-lista{#emotions_dlg.flower}

Anna GBG
    JohannaMem, 23 år, 1:a barnet

8 juni
    Dubbeljuni, 31 år, 1:a barnet

20 juni
    AnonymaKlara, 29 år, 2:a barnet

27 juni
    Paulas mamma, 29 år, 2:a barnet

1 juli
    malinz

4 juli
    yezzo, 27 år, 1:a barnet

5 juli
    737 dagar, 29 år, 2:a barnet

6 juli
    Zombiie, 25 år, 1:a barnet

9 juli
    NILE90, 24 år, 1:a barnet

15 juli
    Jelica, 29 år, 2:a barnet

• NILE90

Slängde snabbt ihop en BF-lista, men hittade inget datum på Anna GBG och JohannaMem? 

Om ni vill lägga till var ni bor så är det bara att ni säger till så fixar jag det med :) 

• Paulas mamma
    NILE90 skrev 2014-11-10 08:16:14 följande:

Slängde snabbt ihop en BF-lista, men hittade inget datum på Anna GBG och JohannaMem? 

Om ni vill lägga till var ni bor så är det bara att ni säger till så fixar jag det med :) 

Toppen! :)
Svar på tråden BF jun/jul 2015 Gbg, ca 30år