BF jun/jul 2015 Gbg, ca 30år
Jag hade gärna följt fler i GBG som ska ha barn runt månadsskiftet juni/juli 2015! Hur ni mår, oro, funderingar, bilder på magar!
Jag går in i v.6 imorgon och min mage har börjat bli lite sådär poofy
Jag hade gärna följt fler i GBG som ska ha barn runt månadsskiftet juni/juli 2015! Hur ni mår, oro, funderingar, bilder på magar!
Jag går in i v.6 imorgon och min mage har börjat bli lite sådär poofy
Ja jag vet inte vad som hände idag. Så jobbigt, för det börjar tyna i garderoben vad man ska ha på sig. Just nu känns allt väldigt tajt och som man bara vill slänga av sig det och gå runt i mjukiskläder hela dagarna! Har massa kläder i garderoben som bara samlar damm, borde nog göra mig av med dem....
Min mage är lika degig som innan, ingen större skillnad. Kan ha alla kläder fortfarande o så.. Men jag är ju bara i vecka 6 också..
Min mage är lika degig som innan, ingen större skillnad. Kan ha alla kläder fortfarande o så.. Men jag är ju bara i vecka 6 också..
Min mage är Inte alls lika svullen nu som för ett par veckor sedan. Då såg det ut som en riktig bebiskula (bilden)! Men nu har jag blivit plufsig istället :( 
Hejsan! Hänger gärna med i denna grupp. Plussade förra veckan och har BF i mitten på juli någon gång ???? bor i Frölunda, väntar andra barnet och är 29 år.
Hejsan! Hänger gärna med i denna grupp. Plussade förra veckan och har BF i mitten på juli någon gång ???? bor i Frölunda, väntar andra barnet och är 29 år.
BF-lista
Anna GBG
JohannaMem, 23 år, 1:a barnet
8 juni
Dubbeljuni, 31 år, 1:a barnet
20 juni
AnonymaKlara, 29 år, 2:a barnet
27 juni
Paulas mamma, 29 år, 2:a barnet
1 juli
malinz
4 juli
yezzo, 27 år, 1:a barnet
5 juli
737 dagar, 29 år, 2:a barnet
6 juli
Zombiie, 25 år, 1:a barnet
9 juli
NILE90, 24 år, 1:a barnet
15 juli
Jelica, 29 år, 2:a barnet
Slängde snabbt ihop en BF-lista, men hittade inget datum på Anna GBG och JohannaMem?
Om ni vill lägga till var ni bor så är det bara att ni säger till så fixar jag det med :)
Slängde snabbt ihop en BF-lista, men hittade inget datum på Anna GBG och JohannaMem?
Om ni vill lägga till var ni bor så är det bara att ni säger till så fixar jag det med :)