BF jun/jul 2015 Gbg, ca 30år
Jag hade gärna följt fler i GBG som ska ha barn runt månadsskiftet juni/juli 2015! Hur ni mår, oro, funderingar, bilder på magar!
Jag går in i v.6 imorgon och min mage har börjat bli lite sådär poofy
Jag hade gärna följt fler i GBG som ska ha barn runt månadsskiftet juni/juli 2015! Hur ni mår, oro, funderingar, bilder på magar!
Jag går in i v.6 imorgon och min mage har börjat bli lite sådär poofy
Hon är fyra år så en 2010:a :)
Läste i genom tråden och såg att ni pratat om lite om hur ni mår. Själv är jag yrslig och matt, lite molvärk i bland och har superont i brösten. Inget annat än så länge. Det var yrseln som fick mig att ta ett gravtest, kände samma när jag väntade min dotter även om det kom lite senare då. Börjar alla symptom tidigare med andra barnet tro?
Läste i genom tråden och såg att ni pratat om lite om hur ni mår. Själv är jag yrslig och matt, lite molvärk i bland och har superont i brösten. Inget annat än så länge. Det var yrseln som fick mig att ta ett gravtest, kände samma när jag väntade min dotter även om det kom lite senare då. Börjar alla symptom tidigare med andra barnet tro?
Nä jag har ju inte så mycket symptom heller egentligen men det kom lite tidigare bara än med första barnet.
När jag väntade min dotter hade jag dock illamående/kräkningar och grym foglossning. Hoppas så klart jag slipper det denna gången :) men tröttheten och yrseln är samma som förra gången.
Någon här som går på MVC på Familjehuset Trädet i Frölunda?
Nä jag har ju inte så mycket symptom heller egentligen men det kom lite tidigare bara än med första barnet.
När jag väntade min dotter hade jag dock illamående/kräkningar och grym foglossning. Hoppas så klart jag slipper det denna gången :) men tröttheten och yrseln är samma som förra gången.
Någon här som går på MVC på Familjehuset Trädet i Frölunda?
Aha okej, gick på Trädet förra gången och hade en väldigt bra BM så valde henne igen. Bor i Flatås så det är rätt så nära
Slängde snabbt ihop en BF-lista, men hittade inget datum på Anna GBG och JohannaMem?
Om ni vill lägga till var ni bor så är det bara att ni säger till så fixar jag det med :)
BF-lista
Hejsan! Hänger gärna med i denna grupp. Plussade förra veckan och har BF i mitten på juli någon gång ???? bor i Frölunda, väntar andra barnet och är 29 år.