BF jun/jul 2015 Gbg, ca 30år
Jag hade gärna följt fler i GBG som ska ha barn runt månadsskiftet juni/juli 2015! Hur ni mår, oro, funderingar, bilder på magar!
Jag går in i v.6 imorgon och min mage har börjat bli lite sådär poofy
Jag hade gärna följt fler i GBG som ska ha barn runt månadsskiftet juni/juli 2015! Hur ni mår, oro, funderingar, bilder på magar!
Jag går in i v.6 imorgon och min mage har börjat bli lite sådär poofy
Nej det var barnmorskan som frågade om vi ville ha det. Hon sa att de erbjuder alla ett tidigt UL om de vill. Vem säger nej till det? :)
Välommen hit!
Låter logisktdet du säger. Har aldrig så stora svängningar och känningar vid mens, och inte nu heller.. kanske går hand i hand!
Bad du om tidigt UL på hälsosamtalet eller föreslog hon det?
Va kul!! Då kanske du går på mvc i Frölunda som jag?!
Jag bor i Högsbo! Så då bor vi nära varandra
Nej det var barnmorskan som frågade om vi ville ha det. Hon sa att de erbjuder alla ett tidigt UL om de vill. Vem säger nej till det? :)
Jag får det i vecka 11. Dock sa hon att inte alla kan se nåt. Hon sa att om man är smal/normakbyggd så kan man se men har man en del fett på magen så är det svårare så tidigt med ett vanligt UL.
Men ååååh! Jag som ska betala för ett på tisdag. Nåja. Det är säkert ett tidigare ul ändå och jag kan inte vänta längre :D
Men vad roligt för dig! Jag ska ringa och prata med barnmorskor i Frölunda och se hur jag ska göra... Är så nöjd med min sedan tidige men det är samtidigt inte alls smidigt att ta sig dit.
Jag får det i vecka 11. Dock sa hon att inte alla kan se nåt. Hon sa att om man är smal/normakbyggd så kan man se men har man en del fett på magen så är det svårare så tidigt med ett vanligt UL.
Ja men dåså! :)
Ååå va jag längtar efter att få se lilla hjärtat. Och jag är riktigt nyfiken på om det är en eller 2 bäbisar. Vet inte om man blir mer svullen med tvillingar i magen i början av graviditeten men jag tycker jag är lite för svullen för att gå in i vecka 8 imorgon. Bifogar en bild. De är tagna ca med en veckas mellanrum på varje bild
Det syns på oss tjockisar med :) iaf så såg man allt sist jag va på ul, hon kunde mäta storlek o allt även fast embryot bara va i vecka 7.
Oj va konstigt föregående inlägg blev. Såg ut som jag svarade på en bild men det var jag som la upp bilden :)