• jayloo

    Kvinnliga blottare

    Nån som råkat ut för en kvinnlig blottare eller nån kvinna som brukar blotta sej?

    Jag själv tänder enormt på att blotta mej. Antingen helt näck eller onanerandes så folk ser eller lite i "smyg" dvs böja sej fram så lite mer visas än normalt. Tröjan åker ner och blottar lite bröstvårta, sätter sej ner så trosan syns rejält där bak.

    Testade en ny sak i våras där jag satt längs ett välbesökt joggingspår i staden brevid där jag bor på säkert avstånd hemifrån :) Satt där i joggingkläder och en magkort tajt tröja. Drog sedan upp banden på stringtrosorna så dom syntes rejält. Fick många blickar av killar och tjejer. Såg några killar som sprang förbi onormalt många gånger. Några av dom killarna utmanade jag lite mer för ansåg att dom var nyfikna och nog inte skulle ta illa upp. Så när jag såg att nån av dom närmade sej för 3e gången så drog jag upp tröjan och blottade ena bröstet helt. Sicken syn det blev dom höll på att springa rätt ut i skogen :)

    Annars gillar jag att onanera på bussar, i parker etc. Vore kul med nån likasinnad.

  • Svar på tråden Kvinnliga blottare
  • Anonym (Mogen man)
    Anonym (Ida) skrev 2016-10-06 12:00:54 följande:

    OMG JAG DÖÖR VA SNYGG! VILL KÖPA NU! bit.ly/SEXYFILLE


    Kan du ge faan att spamma varenda tråd!!!!

    Du är redan anmäld i andra trådar.
  • steffo75
    sugenman53 skrev 2016-10-05 11:10:44 följande:

    Blev galet kåt när jag såg grannen (kvinna) onanera i soffan, mitt i natten hon hade lampan tänd och såg in genom fönstret från lägenheten :)


    Är det en kvinna som du känner?
  • Pussan
    steffo75 skrev 2014-11-07 19:54:30 följande:

    Jayloo, hur gammal är du?

    Jag är likasinnad men håller lite på mig för att inte skrämma någon. Det uppfattas nog inte lika positivt när en man gör det. Sedan hade jag en tanke att suget att visa sig minskar med åldern, men det verkar det inte göra.


    Nej, suget att flasha minskar inte med åren. Tvärtom så flyttar man sina gränser hela tiden, det har jag gjort i många år. Och så länge jag får så mycket uppskattning som jag får så lär jag inte sluta med det heller. Inte för att jag jagar bekräftelse, jag gör det för att jag älskar pirret av att göra något ¨förbjudet¨, men uppskattning gör ju inte ont heller...
    Har jag visat mig på stan i en kort kjol så vill jag ha en ännu kortare kjol nästa gång, har jag haft en lite genomskinlig top så vill jag ha en som är mera genomskinlig osv. Genom åren har jag också gjort en del tatueringar och vill ju gärna att de ska synas, den på låret, på skuldran, på magen och den på rumpan...
    Det har förstås betydelse att min Lover hejar på mig, han älskar att vara ute med ¨den sexigaste bruden i stan¨ som han säger. Och jag är fortfarande inte för gammal för att klämma honom lite på kuken och känna att den är minst halvstyv...mitt på torget... så många gånger jag har tänkt att ¨varför kan man inte bara få knulla när och var man vill, varför är det så farligt¨? Men risken att bli anmäld och straffad begränsar oss mycket mera än vi skulle önska.
    Att bli upptäckta ser vi inte som en risk däremot.
  • 7ucky

    När man är en som verkligen tänder på att få glimtar av en kvinna genom en slits, blus eller vad det nu må vara så önskade man verkligen att det vora vanligare med tjejer som gick igång på att flasha och retas...


    Älskar när man får en skymt av e.x spetskanten på stayupsen...


    När jag var i tjugoårsåldern så blottade sig en kollega hel ogenerat. Inga trosor under kjolen. Förmodligen en invit, som jag inte förstod haha!

  • Anonym (Tur eller otur)

    Jag tycker mig ha mött flertal kvinnliga blottare. 

    Många verkar ha en fetish att vilja kissa offentligt och liksom inte sätta sig ner som de normalt gör om de ska kissa utan står upp så strålen går mer som på en man.

    Detta har jag upplevt på en massa ställen. Joggingspår, festivaler, stränder etc

  • Anonym (Brukar ha tights)

    Jag brukar ha tights på gymmet, ärligt talat visar man väldigt mycket även om man inte visar hud i tights. Det får räcka vad gäller blottande för mig. 

  • Anonym (Skönt?)
    Anonym (Brukar ha tights) skrev 2023-04-18 01:57:45 följande:

    Jag brukar ha tights på gymmet, ärligt talat visar man väldigt mycket även om man inte visar hud i tights. Det får räcka vad gäller blottande för mig. 


    Ja jag har funderat om det är någon form av fetish för vissa när de har så tighta brallor att de skär in så man ser blygdläpparna.
  • Anonym (Brukar ha tights)
    Anonym (Skönt?) skrev 2023-04-18 07:10:27 följande:
    Ja jag har funderat om det är någon form av fetish för vissa när de har så tighta brallor att de skär in så man ser blygdläpparna.
    En kombination av att de är väldigt praktiska i just marklyft, (barbent med shorts eller lösare byxor= skrapsår på smalbenen) bekväma och för att visa upp lår, höfter och rumpa. Blygdläpp är en oturlig bieffekt. Jag kan nog lova att 99,5% som har kameltå har råkat ut för en olycklig bieffekt när de dragit upp byxorna i ett försök att rumpan skall se snygg ut eller för att hålla eventuell putmage på plats, syftet är inte att visa könet.

    De övriga 0;5% som avsiktligt faktiskt vill visa kameltå vill jag nog rekommendera dig att akta dig för.

      
  • Anonym (Såärdet.)
    Jocce skrev 2014-11-10 22:32:26 följande:

    TS, kanske inte så vanligt att kvinnor är så utstuderat blottande.. Men rent generellt tror jag att ni kvinnor är mer lagda åt det exhibitionistiska hållet än män!

    Så oräkneligt många gånger man sett det där, inte minst på stranden, hur kvinnor ligger i särskilda positioner med tydlig avsikt att visa upp diverse kroppsdelar, för att inte tala om det vardagliga faktumet att många kvinnor älskar att h så lite och så tighta kläder som möjligt. Vad är det för om inte för att visa upp kroppen?

    Du är inte ensam...


    Ja, kvinnor gillar att visa upp sig. Kvinnor som tycker att fluktande män är "äckel" brukar i regel inte ha så mycket snygg kropp att visa upp.

  • Anonym (Brukar ha tights)
    Anonym (Såärdet.) skrev 2023-04-18 12:18:32 följande:
    Ja, kvinnor gillar att visa upp sig. Kvinnor som tycker att fluktande män är "äckel" brukar i regel inte ha så mycket snygg kropp att visa upp.
    Många av oss gillar att bli sedda, att bli "inspanade" men inte bli stirrade på. Gränsen är lite diffus mellan de bägge tyvärr. Så det blir ofta en slags kompromiss där man försöker vara lagom.

    Löst upptill, tight nedtill eller tvärtom försöker jag följa.  
  • Anonym (Såärdet.)
    Anonym (Brukar ha tights) skrev 2023-04-18 12:37:34 följande:
    Många av oss gillar att bli sedda, att bli "inspanade" men inte bli stirrade på. Gränsen är lite diffus mellan de bägge tyvärr. Så det blir ofta en slags kompromiss där man försöker vara lagom.

    Löst upptill, tight nedtill eller tvärtom försöker jag följa.  
    Hur reagerar du om en man illstirrar på sig som om du var det hetaste han hade sett, och mannen var snygg? Obs: Förstår helt gränsen mellan inspaning och stirrande.

  • Anonym (Brukar ha tights)
    Anonym (Såärdet.) skrev 2023-04-18 12:43:46 följande:
    Hur reagerar du om en man illstirrar på sig som om du var det hetaste han hade sett, och mannen var snygg? Obs: Förstår helt gränsen mellan inspaning och stirrande.
    Jag är lite rädd för snygga män, så jag hade försökt undvika honom. Om en sådan illstirrar på mig som.om jag var det hetaste han sett så antar jag att han vill ligga och han är alldeles för van vid att kvinnor vill ligga med honom trots att han beter sig som ett creep. Obehagligt.

    Är inte heller intresserad av snygga män då jag vill känna mig som den snygge av oss om vi skulle vara ett par.  
  • Anonym (Nyfiken)
    Anonym (Brukar ha tights) skrev 2023-04-18 01:57:45 följande:

    Jag brukar ha tights på gymmet, ärligt talat visar man väldigt mycket även om man inte visar hud i tights. Det får räcka vad gäller blottande för mig. 


    Det är väldigt många inklusive undertecknad som tycker det är vansinnigt attraktivt och väldigt läckert när kvinnor har riktigt figurnära träningstights. 

    Det är näst intill lika avslöjande som att bära en outfit med ett par opaque strumpbyxor där kjolen saknas...
    Eller egentligen än mer avslöjande med träningstights då materialen ofta är glansig lycra och det har ju senaste året dessutom blivit väldigt populärt med scrunch effekt. 
    Så läckert tycker vi som gillar att njuta av vackra feminina kroppar.
  • Anonym (Nyfiken)
    Anonym (Brukar ha tights) skrev 2023-04-18 01:57:45 följande:

    Jag brukar ha tights på gymmet, ärligt talat visar man väldigt mycket även om man inte visar hud i tights. Det får räcka vad gäller blottande för mig. 


    Jag kanske ska tillägga att jag tittar - typ diskret och respektfullt. Alltid. Och det är så härligt...
Svar på tråden Kvinnliga blottare