• Lillon

Påbörja bebisverkstaden nov/dec 2014

Hej!

Igår tog jag upp det "stora samtalet" med min sambo om att jag vill börja försöka skaffa barn. Och till min stora glädje så vill han också!! Känns så pirrigt. Jag är 25, han 27 och vi har varit tillsammans i snart 5 år. Vi bor i Stockholmsområdet.

Jag har ingen aning om hur vi ska göra nu.. Är det bara att ha en massa sex runt ägglossning?! SkrattandeSkrattande Min mens tog slut 6 november så nu borde jag ha ägglossning runt den 21. Funderar lite på att köpa ägglossningstester, men kanske testar utan nu i några månader.

Folsyra ska jag gå och köpa idag på apoteket Glad

Någon som är i en liknande situation?
  • Svar på tråden Påbörja bebisverkstaden nov/dec 2014
  • Ztarduzt

Köp digitalt, att tyda streck är alltid krångligt och ett test som oldy körde så får man det svart på vitt :)

• Anonym (3barn)
    oldy skrev 2015-01-25 09:49:50 följande:

Jag skakar!! <3

Grattis!!
  • Ztarduzt
    oldy skrev 2015-01-30 16:21:31 följande:

Fick missfall idag...

Men va?! Neej vad tråkigt, min värsta mardröm, massa styrkekramar!!
  • Lizzie09
    oldy skrev 2015-01-30 16:21:31 följande:

Fick missfall idag... smile4.gif

Åh nej vad tråkigt :( Stor kram!
  • lotie

Åh vad tråkigt oldy!
    Får dock inte riktigt ihop hur du skulle kunna bli tvåbarnsmamma i år im det var tredje försöket?

• oldy
    lotie skrev 2015-01-30 21:32:56 följande:

Åh vad tråkigt oldy!
    Får dock inte riktigt ihop hur du skulle kunna bli tvåbarnsmamma i år im det var tredje försöket?

Har redan en dotter på snart 1,5 år :)
  • lotie
    oldy skrev 2015-01-30 22:17:23 följande:
    Har redan en dotter på snart 1,5 år :)
    Jaha. Jag trodde du menade att du fick två barn i år men nu förstår jag. Hoppas ni kan försöka snart igen och att det håller hela vägen!

Väntar på bim 11/2 här!
  • Anonym (småland)

Idag fick jag missfall. Var i v.10. Gjorde vul förra veckan och då såg allt bra ut och vi fick med oss en bild hem.Var helt inställd på detta nu när vi hade kommit så långt. Vi var ju nästan förbi farozonen. Datum för ul i v.18 var bokade och allt. Jag är helt knäckt psykiskt.

Svar på tråden Påbörja bebisverkstaden nov/dec 2014