Bf Augusti 2015
Vi som vill ha en Facebook-grupp och inte fått plats i den andra kan väl starta en? :)
Vi som vill ha en Facebook-grupp och inte fått plats i den andra kan väl starta en? :)
Nä nu åker vi in! Orkar inte gå runt och oroa mig mer. Skakar i hela kroppen! Usch.
Alla symptom är borta. Mår inte ens lite illa. Ont i magen och ryggen. Känns kört.. går snart in i vecka 10..
Jag är också helt symptomfri sedan ungefär 1-2 veckor tillbaka. Är i v.11 nu och känner mig totalt ogravid. Just därför bokade jag in ett nytt UL nästa vecka (torsdag, kommer precis ha gått in i v.12 då).
Jag gjorde ett i v.8 (7+6). Allt såg bra ut. Just då, bara någon dag efter VUL så försvann mitt illamående.
Kommer som sagt vara i v. 12 (11+1) vid nästa. Hoppas hoppas att bebisen växt som den ska...
igår åkte jag till HM och köpte nya byxor, pallar inte för små jeans längre ;)
orkar inte heller bara gå och tro det värsta. nu har jag ju sett att dom två små liven mår hur bra som helst!
ska dessutom på middag med jobbet på fredag och vill kunna ha snygga kläder då!
så glad att HM börjat med mammakläder även i str 34 och xs, när jag väntade dottern började dom på 36 och S.
lycka till alla som har UL inplanerade i veckan!
Jahapp så blir det ett fjärde vul imorgon då. Får se om ungen fortfarande lever.
Varför så många ?? Vilken vecka är du i nu ??
Jag hoppas stenhårt att det ser bra ut!
Fattar inte ? Misstänkt utomkved ? Antingen är där ett foster i livmodern eller inte ? Och om det inte sitter i livmodern så kan den sitta i äggledare. .det borde man kunna konstatera meddetsamma ??!! Jag har haft två. Och det såg man redan i vecka 6 och 8 !