Inlägg från: stjärnasomärdin |Visa alla inlägg
  • stjärnasomärdin

Bf Augusti 2015

Julle86 skrev 2015-03-18 20:41:33 följande:
    Haha jo men jag förstår hur du menar! De som är någon/några veckor före oss är ju inne i den roliga perioden att gå på RUL nu, därför känns det nog värre för oss som bara väntar och väntar haha även fast det är lika kul varje gång att läsa om allas lyckade rul! Men dessa 2 veckor går säkert jättefort :)
    Superkul att läsa om alla lyckade RUL! Det gör ju också att man ser fram emot och längtar ännu mer :) Snart är det vår tur, snart!!
  • stjärnasomärdin

En vecka kvar till RUL!! Åh vad vi längtar efter att se liten igen och få se att allt ser bra ut! Vi är också otroligt nyfikna på om det är en pojke eller flicka som döljer sig där inne! Vi är helt övertygade om att det är en pojke medan alla utom en som gissat på ultraljudsbilden sagt tjej! We'll see, NU känns det i alla fall som det närmar sig :)

• stjärnasomärdin

Finns det någon med med bara pyttemage och näst intill obefintlig viktuppgång? I början kändes det skönt att inte lägga på sig kilon men nu börjar det kännas lite olustigt....

• stjärnasomärdin

Tack ni som delar med mig :) Tycker oftast att det man hör är att folk gått upp mycket och har stora magar så ville bara se att jag inte är ensam ;) Känner ingen direkt oro och har ju fått höra att det inte är några konstigheter men ibland är det bara gott att veta att det finns flera! Vi kommer inte berätta något för än vi varit på ultraljud så det har ju varit smidigt att inte ha någon mage eftersom det blir enklare att dölja då. Vecka 19 nu och RUL om ett par dagar, längtar! :)

• stjärnasomärdin
    Sanandra skrev 2015-03-29 22:23:19 följande:

Måste tipsa om next direct (se.nextdirect.com/en/) om ni ska köpa mamma-kläder men även alla andra kläder. Billigt och mkt fint!Glad

Signe 1 juli 2011
    Tack för tipset! Mycket fint till bebis!!
  • stjärnasomärdin
    Minxy skrev 2015-04-01 11:56:02 följande:

Grattis till era lyckade RUL smile1.gif

Själv har jag bara 9 dagar kvar till mitt uppföljnings-RUL smile1.gif

Tack! Kändes så sköööönt att det äntligen var vår tur att gå på rul :)
  • stjärnasomärdin
    liten giraff skrev 2015-04-01 22:33:04 följande:

Härligt med era fina rul idag tjejer! Här kommer bild från vårat chock-rul :) Det var två!! Många som inte tror oss heller pga 1 april. phpGuvilD60105.jpg

Wow, häftigt!! Grattis :)
Svar på tråden Bf Augusti 2015