Inlägg från: AnnaBanana |Visa alla inlägg
  • AnnaBanana

Bf Augusti 2015

Gjorde baking soda testet nyss och de visade pojke ^^ hehe får se om de stämmer när vi ska på RUL om 10 dagar :) ang de här med mammadagat och så så e jag inte så insatt men min sambo kommer förmodligen inte kunna ta ut sina pga jobbet han har så förmodligen kommer han skriva över dem på mig , om de nu e så de funkar :p

• AnnaBanana
    Minza83 skrev 2015-03-02 11:10:17 följande:

Jag har gjort det flera ggr hittills , senast var i förra veckan och alla ggr visar det på flicka :)

Med tredje barnet stämde det! (Provade aldrig med mina söner, visste inte ens att det fanns då tyvärr hehe) :)

Hoppas verkligen de stämmer för oss bådas :) blev så exalterad att jag gick in o började kolla på kläder till pojkar ^^ 10 dagar kvar till RUL så vi får se men sen kommer de bli att shoppa loss om allt ser bra ut :)
  • AnnaBanana

Förresten en fråga till er som har barn sen tidigare. Om ett barn bara får ersättning, kan den verkligen få för mycket mat av de? Har en svåger som fick en liten flicka för 1 månad sen och dem har fått gå över till bara ersättning då amningen inte funkade (hade nog sina skäl) och hon är ett riktigt matvrak, och dem försöker hålla tillbaka en del på maten för att hon inte ska "få för mycket " . I mina öron låter de helt fel för hon växer ju och va rätt liten när hon föddes. Menar ett barn kan ju dricka bröstmjölk 1 gång/halvtimmen/timmen varför kan de inte va samma sak med ersättning? E den kraftigare på nåt sätt?

• AnnaBanana

Någon mer som har börjat få mer hår mellan naveln och blygdbenet? :p känns jättekonstigt! Men e glad för tyckte mig verkligen känna bebis i torsdagskväll när jag lagt mig men vågar nog inte riktigt tro de förrän vi varit på RUL :) känns som att jag har börjat få tillbaka min aptit lite nu, skönt! Jag ska till bm den 9:e för diskussion om min foglossning , tror ni hon kommer kolla efter hjärtljud då eller gör dem bara de senare ? :/

• AnnaBanana
    Minza83 skrev 2015-03-02 17:41:11 följande:

Har rul i övermorgon! Nedräkning har pågått sen länge :D

Åh nu blev jag lite avis :p
    Lilo skrev 2015-03-02 19:19:38 följande:

Fråga henne! Min bm ville själv testa lyssna på hjärtljuden när jag va i v 11, och dom hördes bra!

Har tidigare graviditeter fått höra första gången i v 13 och 14.

Oj vad tidigt ! :)Har hört dem inte brukar vilja göra de förrän efter v 16 el nåt ifall de inte går att höra :p ska fråga henne ändå :)
  • AnnaBanana
    doccah skrev 2015-03-03 16:00:45 följande:

Liten leende bebis på RUL idag!

Vad fin!! Har ni tagit reda på kön? :)
  • AnnaBanana

Jag mår bra men mina symtom är: har lite svårigheter emellanåt. Halsbränna då o då, stor mage , läckande bröst märkte jag igår :p och foglossningen såklart ( inte så lätt att glömma precis) och det e toan hela tiden :)

• AnnaBanana
    Minxy skrev 2015-03-06 09:31:28 följande:

Jag tycker lite småsynd om mig själv. Är förkyld och maken ska upp till fjällen över helgen. Han kommer hem på söndag och åker sedan till Sthlm och jobbar på måndag

Han kommer missa vårt RUL vilket känns jättetråkigt....min mamma följer med istället, men det är ju inte alls samma sak.

Usch vad tråkigt att han missar de :( men kan du inte be din mamma filma hela alltet? :) de får vi lov på UL :)
  • AnnaBanana
    Minxy skrev 2015-03-06 13:29:47 följande:

Ja jag kanske ska göra det :)

Ja då missar han ju ändå inte de helt och hållet :)

Många pojkar här verkar de som , tror de kommer bli ännu en här :) 6 dagar kvar och nedräkning är outhärdlig nästan ^^ helt säker på att de va bebis som rörde på sig imorse, kändes så mysigt och de känns som om man börjar få en annan kontakt med den lill* i magen nu när man börjar känna rörelserna :) bara längtar till RUL nästa vecka för och typ få de bekräftat :)
  • AnnaBanana

Börjar bli lite nervös nu :/ bm imorgon och förhoppningsvis vill hon lyssna efter hjärtljud men känner mig lite nojjig nu :( e helt säker på att jag har känt bebis röra sig därinne men tänk så e där inga hjärtljud :( jobbigt att alltid behöva känna sådan nervositet inför besöken :/ RUL på torsdag iaf så lägger isf inte till min bf förrän efter det om allt e normalt.

Svar på tråden Bf Augusti 2015