• Bbuzz

Korta protokollet start 18/11

Är det någon fler som är i fas med mej....har tagit mina sprutor sedan i tisdags 18/11 och ska i morgon påbörja nr 2.... nästa vecka väntar provtagningar, ultraljud av äggstockar...sen får vi väl se hur det ser ut.

Spänd, nervös..... ! Obestämd

• Svar på tråden Korta protokollet start 18/11
  • smenskelling

Min mage är uppblåst av gaser, känns som man vore i 4 månaden eller nått. Men har inte ont.En annan sak jag lagt märke till förutom vikten är hur glansiga mina ögon är.

Har köpt ett digitalt test, men ska vänta

Håller tummarna för dig i morgon.

• smenskelling

Min mage är uppblåst av gaser, känns som man vore i 4 månaden eller nått. Men har inte ont.En annan sak jag lagt märke till förutom vikten är hur glansiga mina ögon är.

Har köpt ett digitalt test, men ska vänta

Håller tummarna för dig i morgon.

• Bbuzz

Negativt test idag! Så avbryter behandlingen och tar julledigt! Nya tag i januari tror jag. Snart din testdag! Hoppas hoppas!!!

• smenskelling

Negativt? Fy va tråkiga nyheter du kommer med! Men har du börjat blöda ännu ? Idag är jag barnvakt åt en på 8 månader och börjar fundera vad jag igentligen gett mig in på.. Jag har som vanligt inga känningar alls....bara gaser här så det är hemskt, men har varnat alla i min omgivning så det ska vara lugnt haha! Nej men nu vart man nervös , 5 dagar kvar tills testet och idag är jag på Ruv dag 13.

• Bbuzz

Nej ingen blödning än...frågade kliniken då jag ringde in med resultatet igår och hon sa att det är normalt att mensen förskjuts när man äter medicin mot överstimulering som jag gjort. Känner dock att kroppen signalerar menstime nu när jag inte medicinerat på två dagar. Inte kul alls detta. Jäkla känslomässig boom när det blev såhär :/ Håller alla timmar ich tår jag har för ett positivt resultat för dej nu!!!!

• Bbuzz

Ååååh grattis till er bästa julklapp ever!!!!! Hurra hurra för er :)

• smenskelling

Hej , God fortsättning

Jo det rullar på här, är extremt trött och morgnarna är seeega, kan sova 11h utan problem. Va på hälso samtal igår och rullade då även in i v 8. Längtar tills på tisdag nästa vecka då ska vi till min IVF klinik och ta vaginalt ultraljud . Hela våran släkt vet om graviditet då vi va på kalas i helgen och mina syskon hade redan skvallrat.. Hur går det för er ??

• Bbuzz

Ja du vi får se hur vi ska göra..ska prata med dr på torsdag så får vi se! Ett försök till kanske :)

• Bbuzz

Lycka till med allt :) Lämnar denna tråden och ser vilken tråd som tids nog kan passa mej!

Svar på tråden Korta protokollet start 18/11