• kexan

    Familjelivs julkalender: Lucka 21

    I denna klapp finns något som reder ut knutar och jag kan höra dig säga - nu vill jag att du slutar ! Men min lilla tösabit det kommer bli så fint och lent och allra lättast är det om det är rent . Låt mig med denna sak hjälpa dig att reda knutar ut så lovar jag dig att dem snart tagit slut . God jul Fanny önskar mamma . Hårborsten .

    I denna klapp hittar du vår fyrbenta vän något mjukt och gosigt , det kommer börja lukta mycket dig och på den kommer du kunna ligga och spana efter mig . När du är trött är denna till stor nytta och det bästa är att man kan på den flytta . Så du kan känna dig trygg överallt och värmer säkert om det är lite kallt . Hundpläd.

    Det som är suddigt och grått kommer bli ett minne blått . Nu kommer det glädja dig att läsa och dem kommer sitta fint på din näsa god jul min kära jag lovar du kommer dem jämt bära . Läsglasögon .

    Motivering är. Att min dotter skulle vara värd detta fina pris då hon hjälpt och lekt med bror sin . Då han vann förra veckan och inte hon så skulle detta kännas så rätt och glädja oss alla . Tänk för att få göra båda sina barn glada till denna jul skulle få vara så kul . Och att hon för två veckor sen sprang in i en stolpe så en bit av permanenta tanden försvann och två ggr hos tandläkarn fått tagit sprutor som hon va rädd för men va så duktig skulle detta vara en tröst att då berätta för henne att rädsla är något viktigt att vinna över .

Svar på tråden Familjelivs julkalender: Lucka 21